וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה הפסידה 97:84 לממפיס גריזליס

הירוקים נתנו פייט ואף הובילו במהלך הרבע השלישי בטנסי בזכות התעלות של הזר הזמני דיז'ון תומפסון (18 נקודות), אך מארק גאסול דאג למנוע מבוכה. 14 לצ'וברביץ'. רמי הדר אופטימי: "היינו יכולים לנצח"

חנן קולמן, מכבי חיפה, מול מייק קונלי, ממפיס גריזליס. AP
רק כמעט. חנן קולמן מול מייק קונלי/AP

מכבי חיפה פתחה הלילה (בין חמישי לשישי) את הופעותיה במסע המשחקים בארצות הברית עם הפסד 97:84 לממפיס החזקה. היה המשחק הראשון מבין שניים של הירוקים מול הגריזליס. באופן די מפתיע, הירוקים הצליחו לתת פייט לאחת הקבוצות החזקות במערב בעונה שעברה, כשדיז'ון תומפסון, שהוחתם במיוחד לצמד המשחקים בארצות הברית, תורם לא מעט. הירוקים נשארו צמודים בזכות קליעה מצוינת מחוץ לקשת ו-13 נקודות של תומפסון, שקבעו 48:48 במחצית.

מכבי חיפה עלתה ליתרון בפתיחת הרבע השלישי, ממפיס הגיבה בריצת 0:9 והחזירה לעצמה את היתרון, אך הירוקים לא אמרו נואש ונשארו צמודים גם בסיום הרבע השלישי, בו הוליכו הביתיים 67:73. שלשה של חנן קולמן קבעה 82:85 בלבד לממפיס כשנותרו פחות משלוש דקות לסיום, אבל מארק גאסול וחבריו התעוררו וסגרו עניין.

קלעו למכבי חיפה: דיז'ון תומפסון 17 (7 ריבאונדים), רנה רוז'ו 15 (7 ריב' ו-7 חט'), אלכס צ'וברביץ' 14 (5 ריבאונדים) וחנן קולמן 14 כל אחד, עוז בלייזר 8 (5 ריב), ורגאס 5 (6 ריב' ו-5 אס'), באקנר 4 נק', דיברתולומאו וסלסטין 3 וזיו קלע נקודה.

מארק גאסול (23), ג'ף גרין (11) וקורטני לי (10) הרבו לקלוע לממפיס.

שחקן ממפיס גריזליס מארק גאסול מול שחקן מכבי חיפה אלכס צ'וברביץ'. AP
נתן פייט. צ'וברביץ' מול גאסול/AP

"אני מרוצה מהגישה של השחקנים ואני מעריך מאוד את המאמץ, אני חושב שבסוף היינו צריכים להיות יותר מדויקים, בעיקר בהתקפה ואולי אפילו לנצח, אבל בסך הכל אני מרוצה", אמר רמי הדר בסיום. "אלכס צ'וברביץ' עשה התקדמות גדולה ולא רק הוא, גם שאר השחקנים שממשיכים לעוד עונה כמו רנה רוז'ו, קולמן ויפתח זיו. אני רוצה שהשחקנים שיצטרפו יכירו את הקבוצה ואת התרגילים טוב יותר לקראת המשחק הבא וזו בעצם המטרה".

"באנו להילחם ולעבוד קשה כמו כל משחק ואימון", אמר אלכס צ'וברביץ'. "ניסינו להיות אגרסיביים וזו הולכת להיות הקבוצה שלנו, אגרסיבית וחזקה מנטלית".

"הם בהחלט קבוצה טובה והיה לנו סיכוי לנצח, אבל לא היינו מספיק טובים בסיום", אמר רנה רוז'ו. "כולם שיחקו טוב בהגנה, גם השחקנים החדשים שאיתנו רק כמה ימים. אנחנו רוצים ללמוד מהטעויות שלנו במשחק הזה ולהיות טובים יותר לאורך כל המשחק מול הלייקרס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן מכבי חיפה רמי הדר. שוקה כהן
מרוצה חלקית. רמי הדר/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully