וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק גאסול: "אסור לנו להפסיד למכבי חיפה, לא נזלזל בה"

8.10.2015 / 18:57

סנטר ממפיס מוכן למשחק ההכנה מול הירוקים: "כבר שיחקנו נגדם, יהיה קשה". בנו אודריך נזכר: "יש אנשים חברותיים מאוד בישראל". מייק קונלי: "מכבדים אותם". עוז בלייזר: "חלום לשחק נגדם" (הלילה, 3:00)

מארק גאסול שחקן ממפיס גריזליס. GettyImages
יטביע גם על מכבי חיפה? מארק גאסול/GettyImages

מכבי חיפה תפתח את מסע משחקיה מול קבוצות NBA הלילה (בין חמישי לשישי, 3:00) במשחק מול ממפיס בפדקס פורום. זו הפעם החמישית בשש השנים האחרונות שהירוקים יוצאים למסע משחקים בארצות הברית. מכבי חיפה כבר פגשה את ממפיס, לפני שנתיים והובסו 116:70.

"אני חושב שזה חלום של כל שחקן להגיע למקום הזה", אמר שחקן הקבוצה עוז בלייזר שהצטרף בקיץ מבני הרצליה, "אנחנו מרגישים גאווה לייצג את המועדון וגם את ישראל ואנחנו נבוא לתת הכול ולייצג את המועדון הכי טוב שאנחנו יכולים". אל מכבי חיפה יצטרפו שלושה שחקנים לצורך מסע המשחקים והם אורן צ'ין, דיז'ון תומפסון ונייג'ל ספייקס.

סנטר הגריזליס מארק גאסול אמר לקראת המשחק: "אסור לנו להפסיד. אי אפשר להתייחס לאף אחד בצורה מזלזלת רק בגלל שאתה מוכר. שיחקנו נגד מכבי חיפה בעבר, שיחקנו נגד ויטוריה וגם נגד מדריד פה בהיכל, אז אנחנו יודעים שהמשחקים האלה יכולים להיות קשים". בנו אודריך, ששיחק ב-2002/3 במכבי תל אביב, הוסיף: "יש אנשים מאוד נחמדים וחברותיים בישראל וממש הרגשתי שם בבית. למרות שהייתי שם רק שנה, יצרתי שם קשרים נהדרים והרגשתי מבורך להיות בישראל".

מייק קונלי אמר: "אתה יודע שהחבר'ה האלה באים לנסות לנצח ולנסות להצהיר משהו. הרבה שחקנים שמשחקים מחוץ לארצות הברית מרגישים שהם היו יכולים לשחק ב-NBA וזה הזמן שלהם להוכיח את זה. אנחנו מכבדים את הכישרון של כולם, אז אנחנו רק צריכים לעלות למגרש, לשחק את המשחק שלנו ולעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב שאפשר".

שחקן ממפיס גריזליס מייק קונלי. AP
"החבר'ה האלה באים לנסות לנצח". קונלי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully