וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט מרוצה: "שיחקנו כמו שאני מצפה". לברון: "רוצים שהכדור ינוע"

קליבלנד אומנם הפסידה במשחק הראשון שלה בקדם העונה, אבל המאמן בלאט מסופק: "היו לנו 28 אסיסטים, ככה אני מקווה לשחק העונה". לברון על התנועה בהתקפה: "צריך איזון עם מהלכי בידוד". ג'יילן רוז: "קליבלנד היא רק הקבוצה החמישית או השישית בטיבה בליגה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קליבלנד ספגה הבוקר (חמישי) הפסד במשחק הראשון שלה בקדם העונה, כשנוצחה 98:96 על ידי אטלנטה. הקאבס עדיין בלי קווין לאב וקיירי אירווינג הפצועים, אימן שאמפרט ימשיך להיעדר בשלושת החודשים הקרובים, וקליבלנד סיימה את המשחק עם 42 אחוזים בלבד מהשדה ורק 14 מ-37 מהשלוש. עם זאת, דיוויד בלאט מצא נקודות אופטימיות מהמשחק.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס/AP

"הנענו את הכדור, וכולם ראו את זה", אמר בלאט, "עלינו מרוכזים, וניסינו להראות את הכוח שלנו. היו לנו זריקות טובות, אבל הכדורים לא נכנסו. שלשות הן נשק מסוכן, וצריך להכניס יותר משאתה מחטיא. אבל הזריקות לא היו רעות. היו לנו 28 אסיסטים, כך שהנענו כדור. זה היה משחק די טוב, כמו שתכננו, מבחינת שיתוף שחקנים.

"יצאנו מהמשחק הזה עם מה שציפינו. הם קלעו 96 נקודות, כך שמבחינה הגנתית היינו סבירים, צריך לקלוע יותר. שיחקנו היום כמו שאני מצפה שנשחק, עם כמה סייגים".

התקשורת המקומית שאלה את המאמן הישראלי בעיקר על הנעת הכדור של קבוצתו: "אהבתי איך שהקבוצה שיחקה יחד, איך הכדור זז. יכולנו להכניס את הכדור יותר לצבע, אבל בסופו של דבר נראה שהגענו לזריקות שקיווינו להגיע אליהן. אולי התפשרנו יותר מדי על שלשות. מול יריבה טובה, יחסית למשחק ראשון, אני חושב ששיחקנו טוב".

על סשה קאון: "הוא היה בסדר, הוא היה תחרותי, הוא עשה מה שאנחנו יודעים. זה חדש עבורו, כמו שעבורי זה היה חדש בעונה שעברה. הוא יצטרך להתרגל ולסיים מול הסל מול שחקנים גבוהים וחזקים, והוא יעשה את זה".

עוד באותו נושא

קדם עונה: קליבלנד הפסידה במשחקה הראשון, דוראנט חזר

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול אטלנטה. AP
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול אטלנטה/AP

בשנה שעברה ניסה בלאט להנחיל לקליבלנד שיטה יותר "אירופאית", שבמסגרתה יותר שחקנים נוגעים בכדור ומניעים אותו מצד לצד על מנת למצוא את השחקן החופשי. עם הזמן התקוות של בלאט דעכו, הקבוצה התבססה יותר ויותר על בידודים ויכולת אישית, כשהשיא היה בגמר ה-NBA, כשלברון החזיק בכדור רוב ההתקפה. הפעם הם מקווים שזה ייראה אחרת.

"היו לנו הרבה אסיסטים, וזה מה שאנחנו מקווים להשיג", הודה לברון, "בסוף העונה שעברה היה לנו הרבה בידודים, כי הפליימייקרים היו פצועים, כך שזה דבר שמשנה את ההתקפה. עקרונית אנחנו רוצים שהכדור ינוע מצד לצד. כמובן שצריך למצוא את האיזון. גם אני וגם קיירי יעילים מאוד במהלכי בידוד, אבל אנחנו לא רוצים שהכדור ייתקע, ושמישהו יכדרר ושהשאר לא יהיו מעורבים". לברון הוסיף ש"העיקר שאף אחד לא נפצע היום. אתם תשמעו אותי אומר את זה הרבה השנה, העיקר שאף אחד לא נפצע".

אחד מפרשני ה-NBA הבכירים, ג'יילן רוז, הגיע לתכנית הרדיו של "מייק אנד מייק" ב-ESPN וכאשר נשאל על הסיכויים של הקאבס לזכייה באליפות, ענה: "הדבר הכי טוב בליגה הזו הוא שמה שתראו השנה זה הכדורסל הכי טוב ב-NBA מאז ימי מייקל ג'ורדן. קליבלנד היא הקבוצה הכי טובה במזרח, אבל היא החמישית או השישית בטיבה בליגה. עד כדי כך המערב טוב השנה. סן אנטוניו, הקליפרס, גולדן סטייט, אוקלהומה סיטי, אני לא יכול לשים את הקאבס לפני אף אחת מהקבוצות האלה. זה גם אומר הרבה על המזרח, שם יהיו קבוצות שיעלו לפלייאוף העונה עם מאזן שלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully