וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: דוידוביץ', צוברי ומשיח ישתתפו באליפות העולם, המשלחת תצומצם

8.10.2015 / 11:26

למרות היעדר הסכמת השב"כ להוציא את המשלחת הישראלית לתחרות היוקרתית בעומאן, האיגוד והוועד האולימפי פועלים להוצאת הגולשים שמספרם צפוי לקטון משבעה לשלושה. גילי אמיר: "לא יעלה על הדעת שלא נשתתף בתחרות"

השייט שחר צוברי. עמית שיסל,
לא יכול להרשות לעצמו לוותר על התחרות. שחר צוברי/עמית שיסל

המשבר סביב יציאת המשלחת הישראלית בשייט לאליפות העולם ב-RSX קרוב לפיתרון: מסתמן כי שלושת הגולשים האולימפיים של ישראל, מעין דוידוביץ', שחר צוברי ונמרוד משיח ייצאו לתחרות בעומאן על אף שהשב"כ הודיע למשרד הספורט כי הוא אינו יכול לאבטח את המשלחת. כידוע, אתמול (רביעי) נערכה פגישה בוועד האולימפי כדי לנסות ולפתור את יציאת המשלחת, שבסיומה התברר כי המשלחת צפויה להצטמצם משבעה גולשים לשלושה בלבד.

"לא יעלה על הדעת שלא נשתתף באליפות העולם", אמר גילי אמיר, יושב ראש איגוד השייט. "צריך לזכור שבפברואר אנחנו מארחים את אליפות העולם ולא הגיוני שהמארחת לא תשתתף באליפות שנערכת כמה חודשים קודם לכן. אנחנו עושים את כל המאמצים ואין לי ספק שנשתתף באליפות העולם בעומאן".

גילי אמיר יושב ראש איגוד השייט, מעין דוידוביץ', יגאל כרמי. מגד גוזני
יצטרכו לפתור את נושא תחרות המבחן. גילי אמיר, מעין דוידוביץ' ויגאל כרמי/מגד גוזני

מאחורי הקלעים נראה כי הפיתרון שהושג הוא כי אבטחת הגולשים תיעשה בצורה עצמאית, אך בנוגע לנושא הזה האיגוד משאיר את הפרטים עמומים. בכל מקרה, הגולשים שייצאו לעומאן יידרשו לנקוט באמצעי זהירות מוגברים כדי למנוע את זיהויים. כך למשל לא מן הנמנע שדגלי ישראל לא יונפו במתחם הגלישה. כידוע, שלושת הגולשים הבכירים נפגשו אתמול עם אנשי האיגוד והוועד האולימפי והביעו את רצונם לצאת על אף שהם מבינים את הסיכון הבטחוני.

למרות הדברים, ניכר כי לפחות מבחינה ספורטיבית תהיה בעיה שכן אליפות העולם בעומאן היא הרביעית מבין חמש בתחרויות המבחן לגולשים הישראלים, מה שפוגע בסיכויים של הגולשים הפחות בכירים להשיג ניקוד לריו. בשלב הזה עדיין לא הוחלט סופית על צמצום המשלחת, אך כאשר הדבר ייעשה, יידרש האיגוד המקצועי להציב פיתרון לכך. "נתגבר על כל הבעיות", הבטיח אמיר בנושא הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully