וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב האקדוחנים בחדר ההלבשה של וושינגטון: באטלר חושף את הפרטים

האיומים האלימים, האקדחים השלופים, השחקנים המבוהלים שנסו מחדר ההלבשה: ספר חדש חושף כיצד ויכוח על משחק קלפים בין גילברט ארינאס לג'באריס קריטנטון הידרדר וגרם לסערה ב-NBA

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ספר חדש חושף חלק מהאירועים הסוערים בחדר ההלבשה של וושינגטון וויזארדס בדצמבר 2009, כשג'באריס קריטנטון איים באקדח טעון על חברו לקבוצה גילברט ארינאס. הדברים מפורסמים בספר חדש של קארון באטלר ("טאף ג'וס: המסע שלי מהרחובות ל-NBA"), שחושף על הריב האלים שהידרדר, ועל השחקנים המבוהלים בחדר ההלבשה שתפסו מחסה בפחד.

ארינאס, שבאותם ימים היה הכוכב הגדול של הוויזארדס, הביא עמו ארבעה אקדחים לחדר ההלבשה, לאחר מריבה שהתפתחה בינו לבין קריטנטון בעקבות משחק קלפים בטיסה חזרה מפיניקס. התקרית יצרה סקנדל תקשורתי בארה"ב, שבעקבותיו הקומישינר דאז דייויד סטרן השעה את השניים עד תום העונה. שני השחקנים הואשמו בעבירות נשק והודו באשמה אבל לא ריצו עונש מאסר.

גילברט ארינאס מובא לדיון. AP
ריב על אלף דולר עלה לו 7.5 מיליון דולר. ארינאס/AP

לפי באטלר, כיום שחקן סקרמנטו, הריב בין קריטנטון וארינאס היה על 1,100 דולר במשחק קליפם בטיסה, שלאחריה איימו זה על זה על מה שיקרה באימון הקבוצה יומיים אחרי זה. וכך תיאר זאת באטלר בספרו:

"השניים האלה המשיכו להתווכח בזמן שהתכוננו לנחיתה. הם המשיכו גם כשעלינו על השאטל שלקח אותנו לרכבים. ארני גרונפלד, נשיא המועדון, רכן לעברי וביקש ממני בנימוס, 'דבר איתם'. אמרתי לו, 'כבר דיברתי איתם, אבל הם ממשיכים לריב'.

"כולם שמעו את גילברט וג'באריס בזמן הנסיעה. 'אני אראה את ה---- (קללה) באימון, ואתה יודע מה אני אעשה', אמר גילברט. 'למה --- (קללה) אתה מתכוון, אתה יודע מה אני אעשה?', ענה לו ג'באריס. 'אני גם משחק עם אקדחים', אמר ארינאס".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'באריס קריטנטון, לשעבר שחקן וושינגטון וויזארדס, בעת משפט הרצח שלו. AP
בכלא. קריטנטון/AP

יומיים לאחר מכן השניים "קיימו" את הבטחתם, ובאטלר הזכירא את השורשים שלו ברחובות ויסקונסין כשניסה להרגיע את הרוחות ולפייס את השניים.

"כשנכנסתי לחדר ההלבשה, הרגשתי שאיכשהו החזירו אותי לימיי ברחובות ראסין. גילברט עמד מול שני התאים שלו בחדר ההלבשה, אלה ששימשו בעבר את מייקל ג'ורדן, והציג ארבעה אקדחים. ג'באריס עמד מול התא שלו, עם הגב לגילברט.

"'היי, --- (קללה), בוא תבחר אחד', גילברט קרא לג'באריס, כשהוא מצביע על כלי הנשק, 'אני הולך לירות בך יא --- (קללה) עם אחד מהם'. ג'באריס ענה: 'הו לא, אתה לא צריך לראות בי עם אחד מאלה', והסתובב אליו כאילו הוא אקדוחן במערב הפרוע, 'יש לי פה אחד משלי'.

"הוא שלף את האקדח שלו, שכבר היה טעון, דרך אותו, וכיוון אותו על גילברט.

"בינתיים שאר השחקנים שהגיעו נינוחים לאימון, צוחקים ביניהם ומשוחחים, נכנסו להלם. העיניים שלהם יצאו מהחורים. לקח להם כמה שניות להבין שמה שהם רואים זה אמיתי, קרב אקדחים בקטע אחר. הם הסתכלו אחד על השני, והתחילו לברוח. הבנאדם האחרון שיצא נעל אחריו את הדלת.

"אני לא נכנסתי לפאניקה, כי כבר הייתי במצבים גרועים מזה. שמעתי יריות יותר מדי פעמים בחיי, ראיתי כבר הכל. מבחינתי זה היה רק עוד יום ברובע הדרומי. דיברתי ברוגע עם ג'באריס, הזכרתי לו את כל הקריירה שלו, שלא להגיד את המשפחה שלו, על מה שיקרה אם הוא ילחץ על ההדק. הסתכלתי על גילברט. הוא היה בשקט, עד שנסוג מהמקום. ג'באריס לאט לאט הוריד את האקדח".

קרון באטלר במדי וושינגטון. GettyImages
באטלר/GettyImages

בסופו של דבר, הוויכוח הזה על 1,100 דולר עלה לארינאס 7.5 מיליון דולר על משכורות שאיבד, בעוד לקריטנטון זה עלה 670 אלף דולר, ולאחר מכן הוא מעולם לא שיחק יותר ב-NBA. ארינאס עבר לאורלנדו.

באוגוסט 2011 קריטנטון היה מעורב ברצח באטלנטה. מוקדם יותר השנה הוא הודה בהריגה ותקיפה בנסיבות מחמירות ונגזרו עליו 23 שנים בכלא.

סיפור חייו: עלייתו ונפילתו של גילברט ארינאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully