וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחריד", "מטורפים", "הלם": התמונה של האוהד שהותקף מזעזעת את עולם הכדורגל

תמונתו של אוהד הפועל תל אביב שהותקף בפטיש מזעזעת את עולם הכדורגל, והגיעה עד וייטנאם, פולין, הונגריה והולנד: "בכל העולם מודעים לקיצוניות של אוהדי בית"ר ירושלים"

קובי אליהו

התמונה המזעזעת של אוהד הפועל תל אביב שנפגע בראשו מפטיש הפכה לוויראלית, ולא רק במחוזותינו. התמונה של האוהד, שעל פי החשד הותקף על ידי אוהדים המשתייכים לארגון "לה פמיליה", הגיעה לאתרים שונים בתקשורת הזרה וזעזעה רבים ברחבי העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שזעזעה את הרשת. אוהד הפועל תל אביב והפטיש/מערכת וואלה!, צילום מסך

"האוהדים הקיצוניים של בית"ר ירושלים עברו את הגבול כשתקפו עם גרזן", נכתב ב-"24H" הווייטנאמי. "התקיפה חמורה בצורה קיצונית, האולטראס של בית"ר ירושלים נחשב לארגון הכי קיצוני בכדורגל הישראלי".

"שני חוליגנים המוכרים למשטרה ומזוהים עם בית"ר ירושלים נעצרו לאחר שניסו להרוג אדם", כתבו ב"טלחרף" ההולנדי. "שרת הספורט של ישראל גינתה את התקיפה, והודיעה כי תפעל נגד התוקפים. הקורבן נפצע באורך קשה והוא עדיין בבית חולים". "תקיפה חמורה בישראל", הוסיפו ב-"Powend" ההולנדי. "היה שם ניסיון לרצח".

"שני מטורפים מישראל הלמו באוהד בראש ופצעו אותו קשה", הוסיפו ב-"24" ההונגרי. "הם תקפו אותו וברחו מזירת הפשע. הפעולה בוצעה על ידי אוהדי בית"ר ירושלים, הידועים בקיצוניות שלהם ברחבי העולם".

"הפטיש נותר תקוע בראשו של האוהד, זה פשוט נורא", ציינו ב-"Faszination-fankurve" הגרמני. "האוהדים של בית"ר ירושלים ידועים בשנאה שלהם לערבים, ונוטים לימין. אוהדי הפועל תל אביב מזוהים עם השמאל. זאת ככל הנראה הסיבה לתקיפה".

"משטרת ישראל מצאה את התוקפים בפרשה שהסעירה את המדינה", נכתב ב-"Sportowybar" הפולני. "האולטראס של בית"ר חסר רחמים, השיטות שלו קיצוניות ורוב החברים בו פושעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עצור בבית משפט, חשוד בפציעת אוהד הפועל תל אביב. קובי אליהו
בעולם נחרדו. האוהד החשוד בתקיפה בבית המשפט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully