וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ לראשי ליברפול: לא צריך מהפכה, מאמין בסגל הנוכחי

ליברפול צפויה להציג רשמית את המאמן הגרמני ביום שישי, קלופ שלח מסר מרגיע להנהלה: לא תידרש השקעה מאסיבית בינואר, יכול גם עם הסגל הזה לסיים בטופ-4 כבר העונה

עריכה: מרום שפיצר

יורגן קלופ, שצפוי לחתום ביממה הקרובה בליברפול, לא מתכנן מהפכה בסגל של קבוצתו החדשה. בימים האחרונים דווח באנגליה לא מעט על התוכניות המקצועיות של המאמן החדש של הקבוצה ממרסיסייד ועל הרצון שלו לשלוט לחלוטין בתוכניות הרכש - אבל כעת טוענים באנגליה שקלופ לא מתכנן מהפכה במצבת השחקנים של קבוצתו המיועדת.

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. רויטרס
מסר מרגיע. קלופ/רויטרס

קלופ בן ה-48, שיחליף את ברנדן רוג'רס המפוטר ויחתום לשלוש שנים, מביע אמון בסגל הקיים של הקבוצה ולא מרגיש צורך להשקיע סכומי עתק בחלון ההעברות בינואר הקרוב. ליברפול צפויה להציג את קלופ במסיבת עיתונאים רשמית ביום שישי, כשהגרמני מאמין שהוא יכול להוביל את קבוצתו לרביעייה הראשונה בליגה כבר העונה, כך מתעקשים בתקשורת האנגלית.

ליברפול, שמדורגת במקום העשירי בפרמיירליג אחרי שרשמה רק שלושה ניצחונות בשמונת משחקיה הראשונים בליגה, פיטרה את רוג'רס מאחר שההנהלה סבורה שהוא לא הוציא את המיטב מהסגל שעמד לרשותו. ליברפול הוציאה 291 מיליון ליש"ט על רכש בשלוש שנותיו של רוג'רס. קלופ, לעומת זאת, זכה עד עתה למוניטין של מאמן שמנצל את מלוא הפוטנציאל משחקניו. "הוא מתכנן רק שינויים מזעריים בינואר", נכתב ב"מירור", "הוא הבטיח לבעלים שלא יהיו שינויים רציניים במועדון שכבר צירף 18 שחקנים חדשים ב-12 החודשים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully