וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: קליבלנד הפסידה במשחקה הראשון, דוראנט חזר

הקאבס, עדיין בסגל חסר מאוד, קרטעו בהתקפה והפסידו 98:96 לאטלנטה, ג'יי אר סמית קלע 15, קווין לאב יחזור מהר מהצפוי. קווין דוראנט קלע 15 נקודות במשחקו הראשון אחרי 8 חודשים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קליבלנד רשמה הבוקר (חמישי) הפסד ראשון במשחקי קדם העונה שלה, כשקרטעה בהתקפה ונוצחה 98:96 על ידי אטלנטה. ג'יי אר סמית קלע 15 נקודות (3 שלשות), לברון ג'יימס קלע 8 נקודות (רק 3 מ-13 מהשדה) והוסיף 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-22 דקות, טימופיי מוזגוב קלע 13, אבל קליבלנד סיימה את המשחק עם 42 אחוזים מהשדה ו-14 מ-37 מהשלוש.

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול אטלנטה. AP
לאט לאט. לברון/AP

עם רשימת הפציעות הארוכה, שחקני הספסל התקשו לתפקד בהתקפה מול ההוקס. אנדרסון ורז'או קלע 8 נקודות, ושאר המחליפים קלעו ב-33 אחוז מהשדה. האטרקציות הגיעו מכיוון לא צפוי, כשריצ'רד ג'פרסון סיפק דאנק מהדהד מעל טבארס וולטר (2.15 מ') בדרך ל-7 נקודות ו-4 ריבאונדים, ובעיקר סלפי יפה של לברון, בעודו עומד על ספסל המחליפים וצילם את עצמו עם חבורת ילדים נרגשים. בהוקס בלט ג'ף טיג עם 17 נקודות, 15 מהן במחצית הראשונה.

הבשורות הטובות מבחינת קליבלנד הן שקווין לאב יקיים בשבת הקרובה אימון מלא ראשון מאז שעבר את הניתוח בכתפו בסוף העונה שעברה, ועשוי לשחק מוקדם מהצפוי במשחקי קדם העונה, כבר ביום שני מול ממפיס. לקיירי אירווינג, לעומת זאת, עדיין אין לוח זמנים ברור לחזרה. "הוא מתקדם, אבל עדיין לא עם החבר'ה על מגרש האימונים", אמר בלאט, "יש לו עוד זמן".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דיוויד בלאט, קליבלנד קאבלירס. AP
מחכה לפצועים. בלאט/AP

עוד משחקי הכנה:

אוקלהומה סיטי - מינסוטה 99:122

קווין דוראנט שיחק הלילה לראשונה אחרי שמונה חודשים, ושוב נראה חד: ה-MVP לשעבר קלע 15 נקודות ב-5 מ-8 מהשדה והוסיף 4 אסיסטים ב-22 הדקות שלו, וחשוב מזה, לא הראה שוב סימני מגבלות. "הרגשתי מצוין", אמר בסיום, "זה היה קצת שונה, כי לא הייתי בשגרה שלי כבר הרבה זמן, אבל מהרגע שעליתי על המגרש, הרגשתי בבית".

פיניקס - סקרמנטו 98:102

אחרי שניצחו במשחק הקודם, הקינגס רשמו הפסד ראשון בקדם העונה, למרות ערב קליעה נהדר של רודי גיי (30 נקודות, 7 מ-8 מהשלוש). עומרי כספי שיחק 11 דקות, במהלכן קלע 4 נקודות, קלע 4 ריבאונדים ורשם 4 איבודים. מרקו בלינלי, שלהט במשחק הקודם, סיים עם 12 נקודות ו-1 מ-10 מהשלוש. טי ג'יי וורן וג'ון לור בלטו בפיניקס עם 17 נקודות כל אחד.

יוטה - ל.א לייקרס 114:117 (הארכה)
במשחקו השני מאז חזרתו, קובי בריאנט קלע 13 נקודות ב-5 מ-9 מהשדה בפחות מ-21 דקות. אלק ברקס קלע 27 נקודות לג'אז.

תוצאות נוספות:
יוסטון - דאלאס 82:109
אורלנדו - מיאמי 97:100

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
דוראנט/GettyImages

הסלפי של לברון

וככה נראית התמונה

וזה הדאנק של ג'פרסון

ריצ'רד ג'פרסון קליבלנד קאבלירס מטביע מול אטלנטה. AP
ריצ'רד ג'פרסון קליבלנד קאבלירס מטביע מול אטלנטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully