וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: מאט בארנס תקף את דרק פישר, שיצא עם פרודתו

מאמן הניקס ניהל בחודשים האחרונים רומן עם פרודתו של פורוורד ממפיס. כשבארנס שמע על כך, נסע במהירות כדי "לכסח לפישר את הצורה". זה נגמר בכמה שריטות, המאמן לא יגיש תלונה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: גלוריה גובן מדברת על הפרידה ממאט בארנס

בארצות הברית מפרסמים הלילה (רביעי) על תקרית אלימה בין מאמן ניו יורק דרק פישר, ושחקן ממפיס מאט בארנס, ששיתפו פעולה בלוס אנג'לס לייקרס לפני מספר שנים.

על פי דיווח ב"ניו יורק פוסט", הכל החל כשמאמן הניקס החל לנהל רומן עם פרודתו של הפורוורד הוותיק, גלוריה גובן, כוכבת תכנית הריאליטי "נשות הכדורסלנית LA", וביקר בביתה ביום שבת. השניים יצאו למשך מספר חודשים, לאחר שפישר התגרש מאשתו בעשר השנים האחרונות, קנדס, בחודש מרץ האחרון.

כשבארנס שמע שפישר נמצא בביתו לשעבר עם פרודתו, הוא נסע במהירות של 152 ללוס אנג'לס כדי "לכסח לפישר את הצורה", כך על פי מקור שמצוטט בכתבה. "דרק היה בחצר של גלוריה עם עוד 10 אנשים אחרים, הם עשו מדורה. מאט בארנס היה בסנטה ברברה, וכשהוא שמע על כך, הוא השתגע. הוא נסע לחפש את פישר".

מקור המקורב לפישר אישר את הדברים ואמר: "מאט תקף את דרק, אך גרם לו לכמה שריטות בלבד. דרק לא הולך להגיש תלונה, הוא יוותר". פישר נטש את זירת האירוע לפני שהשוטרים הגיעו למקום, ועל פי דיווחים, גובן צפויה להגיש צו הרחקה נגד בארנס.

שחקן הכדורסל מאט בארנס לצד אשתו גלוריה גובן. GettyImages
מאט בארנס וגלוריה גובן בימים יפים יותר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully