וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אני אנהיג, אבל אני לא צריך לקחת את הקבוצה על הגב"

רגע לפני משחק טרום העונה הראשון שלו, דיבר כוכב הקאבס על מה שמצפה לו ולחבריו. בלאט: "בונים המשכיות בצורה מלאכותית". לאב: "מצפה שהעונה דברים יהיו קצת שונים עבורי"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: מסיבת העיתונאים הראשונה של קליבלנד העונה

קליבלנד תערוך הלילה (בין רביעי לחמישי) את משחק טרום העונה הראשון שלה, כשתפגוש את אטלנטה בסינסינטי. לקאבס זכרונות טובים מהמפגשים עם ההוקס, אותם הדיחו בגמר המזרח אשתקד.

"ההרכבים שתראו העונה לא יהיו אלה שיתחילו את העונה, אז אנחנו בונים המשכיות בצורה מלאכותית", אמר דיוויד בלאט לקראת המשחק. "יש לנו רעיונות ספציפיים לגבי כמה דקות אנחנו רוצים שהשחקנים ישחקו, אבל הדבר החשוב הוא לשחק. יהיה משחק מאוד מאתגר".

על קווין לאב וקיירי אירווינג הפצועים, שלא ישחקו הערב ועלולים שלא לפתוח גם את העונה, אמר המאמן הישראלי: "קווין וקיירי בקליבלנד כרגע. קווין מתקדם יפה, הוא יצטרף לאימונים שלנו בשבת, לאימונים מלאים. גם קיירי מתקדם, אבל הוא עדיין לא יכול להתאמן איתנו ויש לו עוד דרך לעשות. גם לשאמפרט ייקחו כמה שבועות עד שיוכל לחזור להתאמן ולשחק".

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
ההרכבים שיהיו הלילה לא יהיו דומים לאלה שיעמיד בתחילת העונה. בלאט/AP

לברון ג'יימס, שעלה לזרוק לפני כולם באימון, ביחד עם ג'יי אר סמית', אמר: "לי ולג'יי אר יש כימיה מצוינת ואנחנו מנסים להמשיך אותה. ברור שלא נשחק הרבה דקות והמשחק לא יהיה מאוד אינטנסיבי, אבל אני מתכונן אותו דבר למשחק טרום עונה, עונה רגילה ופלייאוף. המזרח התחזק, לא צריך לשים דגש גדול יותר מדי על פתיחת העונה, אבל הכימיה חשובה מאוד. כולם צריכים להיות בריאים. קיירי לא יהיה איתנו במשחק פתיחת העונה וגם שאמפרט, זה מצער, אבל אנחנו צריכים שהם יחזרו להיות מאה אחוז. אני אנהיג את הקבוצה, אבל לא צריך לקחת אותה על הגב. יש לנו פה עוד הרבה חבר'ה, מספיק חבר'ה שכולם יעזרו. כולם יעשו את העבודה שלהם".

קווין לאב, שכאמור לא יהיה חלק מהקאבס הלילה, מקווה לקבל תפקיד התקפי נרחב יותר העונה: "אני מצפה שהעונה הדברים יהיו קצת שונים, לפחות מבחינת הנוחות שלי. בינתיים כולם עושים מאמצים כדי שזה יקרה, על הפרקט ומחוצה לו. באופן טבעי, היו פעמים בעונה שעברה שהרגשתי שאני לא במקום הנכון או שפקפקתי בעצמי. כרגע אני מרגיש הרבה יותר טוב בנוגע לאיפה לעמוד בהתקפה, ואיך לשחק עם החברים לקבוצה".

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. רויטרס
לא הרגיש נוח בעונה שעברה. לאב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully