וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: פרומו נהדר לעונה של קליבלנד, מארבורי תוקף את ג'ורדן

מארבורי השיק מחדש את מותג הנעליים שלו ותקף את הוד אווירותו: "נמאס לי מזה שיש ילדים שמתים כדי לקנות נעליים של ג'ורדן". השגרירה של מונדיאל 2018 נחשפה, סן איקר ריגש נער שקיבל את הנעליים שלו

צילום מסך

בווידאו: לוחם MMA לא מצליח לשלוט על סוגריו בזירה

22:25: פרומו נהדר למסע של קליבלנד אל עבר האליפות

21:43: אתגר מאת'רוול, הדור הבא

19:47: הכירו את השגרירה הרשמית של מונדיאל 2018

רוסיה בחרה את השגרירה הרשמית של מונדיאל 2018 - ויקטוריה לופירבה - דוגמנית במקצועה, שנבחרה בעבר למלכת היופי של רוסיה (2003). לופירבה, המשמשת גם כמגישה בטלוויזיה המקומית, שחקנית ודוגמנית פלייבוי בעבר, תשמש "כפנים" של הטורניר, ותככב בפרסומות שונות לקראתו ברחבי העולם.

10:20: הילד שפרץ בבכי בזכות איקר קסיאס

איקר קסיאס אולי נמצא כבר אחרי השיא, אבל בעיני רבים הוא עדיין נחשב לאגדה. סן איקר העניק בסיום המשחק של פורטו את אפודת השוער שלו ואת הנעליים שלו למעריץ צעיר, שהגיב בבכי בלתי נשלט. מאושר, כמובן.

08:45: הבן של שאקיל עם אלי הופ מרשים

לשאריף אוניל בן ה-15 יש חתיכת ייחוס משפחתי, ועושה רושם שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ. הבן של שאקיל הפגין יכולות אתלטיות מרשימות עם דאנק מרשים, שגרם לאבא הגאה לשתף את כולם באינסטגרם.

08:25: מרקוס רוחו חלש בטוסטים

08:20: רוי קין בציטוט לפנתיאון

רוי קין תמיד היה מרואיין משובח שמספק פנינים למכביר. גם עכשיו, כעוזר מאמן נבחרת אירלנד, הוא שומר על המוניטין. הנה מה שהוא אמר אתמול בנוגע לרובי קין לקראת המפגש מול גרמניה מחר:

כתב: "רובי קין ישחק מחר"?

רוי קין: "כן, למה לא?"

כתב: "כי אשתו בדיוק ילדה".

רוי קין: "כן, אבל הוא לזה שילד את התינוק. הכל אמור להיות בסדר איתו, אלא אם הוא מניק".

רוי קין מאמן איפסוויץ'. Scott Heppell, AP
עדיין שנון. קין/AP, Scott Heppell

08:00: סטפון מארבורי תוקף את מייקל ג'ורדן

סטפון מארבורי אולי נשכח בארה"ב, אבל בסין, שם הוא משחק בשנים האחרונות, הוא כבר עלה לדרגת אליל. עכשיו הוא משיק מחדש את מותג ההנעלה שלו, "סטארברי", וכדרך אגב שולח עקיצה למותג הנעלה אחר של שחקן עבר ב-NBA, אחד בשם מייקל ג'ורדן. "כן, אני יודע - אנשים כל כך שבויים בקסם שלו ככדורסלן, שהם שוכחים שהוא איבד את הדרך. אנשים אמיתיים יודעים שנמאס לי מזה שיש ילדים שמתים כדי לקנות נעליים של ג'ורדן. שונא את העובדה שהבחור לא משנה את זה", צייץ מארבורי, שמוכר את הנעליים שלו ב-15 דולר בלבד. "אני שונא את זה שילדים בוכים בגלל שההורים שלהם לא יכולים להרשות לעצמם לקנות נעליים כאלה. זה קשה לאימהות. ולמה הוא עושה את זה? למה הוא נחשב לאדם נעלה? כל מה שהוא יודע לעשות יותר טוב מאותם הורים זה לזרוק לסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully