וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורים של מוריניו יעלו לצ'לסי סכום שנע סביב 37 מיליון ליש"ט

לפורטוגלי חוזה לשלוש וחצי שנים נוספות והוא מרוויח למעלה מ-10 מיליון ליש"ט לעונה. צ'לסי שילמה בעבר 12.6 מיליון ליש"ט לסקולארי, 12 מיליון לווילאש בואש ו-6 מיליון לאנצ'לוטי

one

פיטורים של ז'וזה מוריניו יעלו לצ'לסי כ-37 מיליון ליש"ט, כך על פי "דיילי סטאר". בצהובון האנגלי הסבירו הבוקר (רביעי) שלמאמן הפורטוגלי חוזה של יותר מ-10 מיליון ליש"ט לשנה, ושבחישוב על פיו נותרו לו יותר משלוש וחצי שנים בחוזה, מגיעים לכ-37 מיליון ליש"ט.

מוריניו נפגש עם הנהלת צ'לסי לפני כמה ימים בצל המשבר המקצועי שפוקד את הקבוצה, אבל בינתיים הוא זוכה לאמון. הפורטוגלי שכבר הודה ש"זו התקופה הקשה בקריירת האימון שלי", כבר פוטר מצ'לסי ב-2007. אחרי ההפסד 3:1 לסאות'המפטון בסוף השבוע, הוא אמר שיתפטר אם השחקנים לא יתמכו בו, אבל לאחר מכן רבים יצאו להגנתו, ביניהם הקפטן ג'ון טרי.

צ'לסי שילמה בשנים האחרונות לא מעט כסף למאמנים שפוטרו לפני סוף החוזה שלהם. לואיז פליפה סקולארי קיבל 12.6 מיליון ליש"ט, אנדרה וילאש בואש פוצה ב-12 מיליון (אבל ויתר על חלק מהסכום אחרי שמונה למאמן טוטנהאם) וקרלו אנצ'לוטי קיבל 6 מיליון.

בינתיים מסביב הביקורות נשמעות בקולות הולכים ומתגברים. אתמול יוהאן קרויף ופאביו קאפלו לא חסכו במילים קשות, ופאולו די קאניו אמר בתכנית רדיו באיטליה ש"ג'ון טרי וגארי קייהיל נראים כמו שחקנים גמורים וברניסלב איבנוביץ' נראה בהלם. אני לא זוכר דעיכה כל כך מהירה של קבוצה, כמו זו של צ'לסי".

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. GettyImages
בינתיים בקבוצה תומכים. מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully