וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לשחקני הנבחרת: "יש פצועים, אך הגעתם לנבחרת בזכות"

7.10.2015 / 7:28

לפני קפריסין, מאמן הנבחרת דרבן את שחקניו. כיאל, שמועמד לפתוח עם בן הרוש: "הכל יכול להתהפך. ביקרו את המערך ההגנתי נגד ויילס, אבל עמדנו במבחן". שחקנים על גובה המענקים: כולם שווים

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: גוטמן מדבר לקראת צמד המשחקים

בנבחרת ישראל ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול קפריסין ביום שבת הקרוב. המאמן אלי גוטמן שוחח אתמול (שלישי) לראשונה עם שחקניו ושוחח עימם בנושא לתחרות על חולצת ההרכב. "כל שחקן שנמצא כאן הוא שחקן טוב בפני עצמו. זאת נבחרת, נכון שיש שחקנים שהיו איתנו ולא איתנו כאן בגלל פציעות בקבוצות שלהם, אבל מי שנמצא כאן במקומם הגיע לכאן בזכות עצמו. יש לנו זמן להתכונן עד המשחק, מחר נעבוד על הפן הטקטי".

בנבחרת מעריכים כי מונס דאבור שנטש אתמול בגלל עומס, ואלי דסה, שחש כאבים בשריר הירך הקדמי, יהיו כשירים למשחק. במרכז ההגנה צפויים לפתוח איתן טיבי וטל בן חיים, כשעומרי בן הרוש ובירם כיאל גם הם בתמונת ההרכב. ניר ביטון ישחק מאחורי טל בן חיים וגילי ורמוט. עדיין לא ברור מי יהיה החלוץ - מונאס דאבור שנמצא בכושר מצוין, עומר דמארי או תומר חמד.

עושה רושם שאחת הבעיות הגדולות של גוטמן היא היעדרותו של ביברס נאתכו. גם בירם כיאל חושב כך, אבל במשחק הקרוב הוא מועמד לפתוח במקומו של קשר צסק"א מוסקבה. גם עומרי בן הרוש, דסה, איתן טיבי, טל בן חיים וניר ביטון יסייעו לו מאחור אם יפתח. כיאל פתח במשחק האחרון בוויילס והפעם, הוא מבין, לנבחרת יש הזדמנות יוצאת דופן להגיע לקמפיין גדול. "אנחנו מרגישים שיש לנו סיכוי יותר טוב, למרות שבקמפיין הנוכחי למדנו שתמונת הבית יכולה להתהפך כמה פעמים", אמר הקשר. "הגענו למצב שהכל תלוי בנו, וזה חשוב. נוכל לסיים במקום השלישי וללכת להצלבה, אבל בשביל זה צריך הרבה אמונה. לפני חודש ביקרו את המערך ההגנתי שלנו נגד ווילס, אבל מה שחשוב הוא שעמדנו במבחן התוצאה.

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן. קובי אליהו
זמן דרבונים. גוטמן/קובי אליהו

"בלגיה? אנחנו צריכים להתרכז במשחק הקרוב, זה עדיין לא מעניין אותנו. אנחנו מבינים את החשיבות של שני המשחקים, אבל אם נתעסק בזה ונפשל נגד קפריסין אז ירינו לעצמנו ברגל. נלמד את קפריסין בצורה הכי טובה. נקווה שנוציא את התוצאה שאנחנו רוצים ורק אז נחשוב על הבלגים. כמובן שנתפלל שהתוצאה בין ווילס לבוסניה תשרת אותנו. הרבה סרטים יכולים להיות בימים הקרובים, ולכן עדיף לא להסתכל על היריבה השניה.

"בכל המשחקים העונה פתחתי, לא הוחלפתי אפילו פעם אחת. אני מרגיש מצוין, נהנה מכדורגל. תומר חמד? הוא נראה טוב בליגה, מתאקלם טוב כאן. אני שמח שהוא נותן את הגולים שצריך כדי לעזור לנו. כשהוא הגיע אמרתי שאפשר להיות רגועים בקטע של המספרים. הוא מספק את הסחורה, ואני שמח בשבילו שהתחיל ברגל ימין. חשוב עבור ברייטון שנישאר בצמרת. בכל מקרה, תומר מגיע בכושר נהדר לנבחרת".

"דיברתי עם נאתכו, הוא שותף לחדר בנבחרת ישראל.
כשראיתי את התמונה הראשונה של הפציעה שלו שלחתי לו הודעות והוא סיפר שהמכה כואבת. איחלתי לו החלמה, הוא בכלל לא חשב שייעדר. מבחינתי הוא יחסר לנו בנבחרת. כמובן שיש תחרות בכל עמדה, לא רק בקישור, נגד ווילס פתחתי אבל קודם שיחקנו בשיטה אחרת. נראה מה גוטמן יחליט. אני מגיע על תקן שחקן משמעותי בקבוצה ומוביל בקבוצה שלו. אבל כשבאים לנבחרת, כולם שווים".
שחקני הנבחרת שוחחו אתמול על הפרסום בוואלה ספורט, לפיו אם יעפילו ליורו הם יוכלו לקבל 200 אלף שקל ברוטו בממוצע. "עבור העפלה היסטורית אולי מגיע לנו יותר, אבל אנחנו שמים את זה כרגע בצד", אמר אחד מהם, שנחשב דווקא לשחקן הרכב בנבחרת, והוסיף: "לא משנה אם אתה שחקן הרכב או ספסל, כולם בנבחרת הזאת יחד וצריכים לקבל מענק שווה".

הפגנה בגן השניים ביפו. אוקטובר 2015. אבי כהן
ההכנות הושלמו. משטרת ישראל/אבי כהן

משטרת ירושלים השלימה היערכותה לקראת המשחק מול קפריסין. מאות שוטרים וכ-400 סדרנים יתפרסו ביום המשחק החל משעות הצהריים באצטדיון ומחוצה לו לשמירת הסדר והביטחון והסדרת והכוונת התנועה. בשל צפי להגעת קהל רב לאצטדיון הכדורגל, צפויים שיבושי תנועה.

החל מהשעה 19:00 ייסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים: בנבנישתי , דוד איילון, אגודת ספורט בית"ר, מודעי. מומלץ להשתמש בציר בגין (כביש 50) לכיוון שכונת גילה. לא תותר כניסת כלי רכב לשכונת מלחה וקטמון (למעט תושבים).

לרשות האוהדים יועמד מערך היסעים (שאטלים) החל מהשעה 17:30 עד 22:30 מהחניונים הבאים: הלאום, הר הרצל, גבעת מרדכי (מכון לב), קריית הממשלה (רח' נתנאל לורך). מערך זה ידאג להחזרת האוהדים לחניונים עם סיום המשחק. לא תותר הגעת כלי רכב פרטיים למתחם איצטדיון טדי ומתחם הארנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully