וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ואליינטה יחזור לאימונים בשבוע הבא, שחקן: "הניצחון - תרופה זמנית"

7.10.2015 / 9:16

הבלם עבר בדיקה בברכו בעקבות הפציעה שספג, בה לא נמצא ממצא חריג. הוא צפוי לחזור לאימונים בקרוב ולהיות כשיר למשחק מול קרית שמונה. שחקן: "רק אחרי המשחק הבא נדע אם יצאנו מהמשבר"

במכבי חיפה מנצלים את הפגרה שהגיעה לאחר הניצחון הראשון העונה בסוף השבוע האחרון על הפועל רעננה כדי לאפשר לשחקנים להתאושש מפציעות, אך בינתיים, הירוקים גברו אמש (שלישי) 1:3 על קבוצת הנוער של המועדון.

הקבוצה הבוגרת הוליכה משער של לודוביק אוברניאק, ובהמשך כבשו גם טאלב טואטחה ואיתי שכטר. האחרון החטיא גם פנדל. מי ששותף במשחק היה קובי מויאל, שחזר מפציעה וכבר שותף במשחק אימון אחד. החלוץ אלון תורג'מן נבדק היום מאחר והוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. גם אביחי ידין ואייל משומר לא שיחקו, וכך גם הבלם הפצוע מארק ואליינטה. ואליינטה נבדק הבוקר בברך הפצועה, ובבדיקה לא נמצא ממצא חריג. הוא צפוי לשוב לאימונים בתחילת השבוע הבא ולהיות כשיר למשחק מול קרית שמונה בראשון הבא.

חיפה חסרה גם את שחקני הנבחרת הצעירה, את אוראל דגני ששוהה עם הנבחרת הבוגרת ואת ולדימיר סטויקוביץ' שהצטרף לנבחרת סרביה. לגבי ואליינטה, שספג מכה יבשה, בחיפה מעריכים שיהיה כשיר למשחק בקריית שמונה. גליינור פלט שותף הערב וישוב לסגל.

"הניצחון על רעננה הוא תרופה זמנית למצב, חשוב מאוד שהקבוצה תתפקד גם במשחקים הבאים. רק אחרי המשחק בקרית שמונה נדע אם יצאנו סופית מהמשבר", אמר אחד השחקנים. "שחקנים יצטרכו להמשיך להתעלות על עצמם. יש כאן רוח לחימה במשחקים האחרונים, וזה חייב להימשך".

מארק ואליינטה קובי מויאל מכבי חיפה באימון. קובי אליהו
יחזור בזמן. ואליינטה/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully