וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הכנה: הפועל אילת ניצחה 80:85 את הפועל ירושלים

6.10.2015 / 21:53

חמישה ימים לפני פתיחת העונה, האלופה הפסידה משחק הכנה נוסף, הפעם לסגניתה, במשחק שנערך בארנה. וואייט הוליך את אילת עם 21 נקודות, טימור, הלפרין וסמית' קלעו 14 לאדומים

ניב אהרונסון

בעוד משחקי סיבוב א' בגביע המדינה ייפתחו כבר מחר (רביעי), הקבוצות שפטורות מלהשתתף בסיבוב הראשון ממשיכות להתכונן לפתיחת הליגה החל מיום שבת, כשהערב גברה הפועל אילת על הפועל ירושלים בבירה 80:85, בשחזור גמר סל 2015.

הקבוצה של דני פרנקו תפתח את העונה במשחק לא פשוט נגד מכבי אשדוד של צביקה שרף ביום ראשון בבית, ואילו אילת תצא למשחק חוץ קשה נגד מכבי ראשון לציון של שרון דרוקר ביום שני.

ירושלים, שערכה משחק ראשון העונה בארנה, פתחה יותר טוב מאילת את המשחק ועלתה ל-11:19 בסיום הרבע הראשון, אלא שקאליף וואייט, שממשיך לעונה שנייה במדי הקבוצה של אריק שיבק, החזיר את הדרומיים למשחק ברבע השני, כשקלע 15 עד המחצית, ולהפסקה ירדה ירושלים ביתרון 37:41 בלבד.

הרבע השלישי המשיך להיות בסימן אילת, שהצליחה להפוך את המשחק ולעלות ליתרון בסיומו 64:65, נטלה את ההובלה ברבע האחרון וידעה לגמור את המשחק עם ניצחון 80:85. לא פחות מ-2,000 אוהדי ירושלים היו במשחק, בו נבחנה מערכת הכניסות הממוחשבת החדשה לארנה.

קלעו להפועל אילת: קאליף וואייט 21, סי ג'יי לסלי 18, אלישי כדיר 16, אפיק ניסים 11.

קלעו להפועל ירושלים: בר טימור, יותם הלפרין ודונטה סמית' 14 כל אחד, ליאור אליהו 13.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
עוד אכזבה. פרנקו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully