וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי ההכרעה של גביע המדינה חוזרים ליד אליהו

6.10.2015 / 19:01

לאחר שבעונה שעברה שוחקו חצאי הגמר והגמר בירושלים, כעת הם שבים לתל אביב ויערכו ב-15 וב-18 בפברואר. יד אליהו עשוי לארח גם את הפיינל פור של ליגת העל. ההחלטה: בסיום העונה הסדירה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בוידאו: מכבי תל אביב שבה מארצות הברית

משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה ייערכו השנה ביד אליהו, ב-15 וה-18 לפברואר, כך קבעה הנהלת איגוד הכדורסל בישיבתה האחרונה. ההחלטה נבעה לאחר שועדת ארגון של האיגוד המליצה על יד אליהו ולא על הארנה בירושלים שאירחה את משחק הגמר בעונה שעברה. כזכור, באיגוד התמהמהו עם ההחלטה על מיקום משחק הגמר בעונה שעברה לאורך תקופה ארוכה, מה שהוביל לסכסוך תקשורתי בין חברת "היכלי הספורט", המנהלת את ההיכל בתל אביב, לבין אנשי האיגוד, ובסופו של דבר גם להעברת המשחק לירושלים. כעת, אחרי עונה אחת בלבד יחזור המשחק ליד אליהו.

יד אליהו עשוי גם לארח את הפיינל פור של ליגת העל, אך נושא זה ייקבע רק בסיום משחקי העונה הסדירה בליגת העל. בסיום שלושה סיבובים הקבוצה שתסיים במקום הגבוה ביותר מבין מכבי תל אביב והפועל ירושלים תזכה לארח את הפיינל פור באולמה הביתי. ההחלטה נפלה לפני מספר חודשים, לאחר שהוחלט לחזור לשחק בשיטת הפיינל פור, ונקבע כי המשחקים ישוחקו רק באולמות בני יותר מ-10,000 מושבים, מה שמותיר רק שני אולמות בישראל בשלב הזה כאפשרויות לארח את המשחקים.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן הפועל ירושלים בר טימור. ברני ארדוב
ייפגשו בגמר ביד אליהו? טימור ואוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully