וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "המקום של מרציאנו בנבחרת אף פעם לא היה מובטח"

6.10.2015 / 17:30

אלי גוטמן ערך מסע"ת לקראת צמד המשחקים מול קפריסין ובלגיה במוקדמות היורו, רמז לגבי השוער: "יש שלושה טובים", אישר שנאתכו לא ישחק ודיבר על האלימות: "בואו מאהבה". בן הרוש וכיאל בתמונת ההרכב

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אלי גוטמן לקראת צמד המשחקים

נבחרת ישראל התכנסה היום (שלישי) לראשונה בבית הנבחרות בשפיים, שם היא תפתח בהכנות לקראת צמד המשחקים מול קפריסין ובלגיה שיכולים להוביל אותה למשחקי ההצלבה של היורו הקרוב. אלי גוטמן יחסר מספר שחקני מפתח לצמד המשחקים הזה, כולל ביברס נאתכו קשרה של צסק"א מוסקבה שנפצע בראשו במחזור הליגה האחרון. היום ערך המאמן הלאומי מסע"ת ראשונה לקראת צמד המשחקים החשוב.

נראה כי הקו ההגנתי של גוטמן יורכב מאיתן טיבי, טל בן חיים, אלי דסה ועומרי בן הרוש, כשבעמדת המגן השמאלי הוא צפוי לקבל עדיפות על אבי ריקן. מונס דאבור נטש את האימון בשל הרצון להפחית ממנו את העומס. גם אלי דסה ערך אימון קל. בירם כיאל נמצא כרגע בתמונת ההרכב בקישור האחורי.

שחקן נבחרת ישראל, דור פרץ. קובי אליהו
זימון בכורה. דור פרץ/קובי אליהו

אלי גוטמן התייחס תחילה למצב ששורר בארץ ולאלימות הגואה: "קשה לי להתעלם ממה שקורה במדינה שלנו בימים האחרונים ואני רוצה לומר שני דברים. ישראל תשחק בירושלים במוצ"ש באצטדיון טדי. אנחנו מגיעים למשחק הזה עם אותן אנרגיות שהגענו עמן למשחק מול בלגיה. הקהל נתן לנו אווירה מדהימה. אימנתי הרבה קבוצות בכדורגל הישראלי, אימנתי שחקנים יהודים, דרוזים, דתות ועדות - די, מספיק עם האלימות הזו, מספיק עם הגזענות הזו. תבואו לדבר הטהור הזה שנקרא כדורגל מאהבה, תתנתקו מהשנאה. אין לזה מקום במגרש הכדורגל".

על מכת הפציעות בנבחרת: "לצערי השחקנים אכן פצועים, ביברס נאתכו לא יהיה איתנו במשחקים האלה. דיברתי איתו והוא הצטווה על מנוחה של שבועיים. מאחל לכולם החלמה מהירה, כמאמן נבחרת היתרון הוא שכל מי שנמצא פה ראוי להיות פה. כל מי שנמצא פה נותן מעצמו והדבר הכי חשוב לי זה רוח הקבוצה. כקבוצה יצאנו לדרך וכקבוצה נסיים את הקמפיין".

"אין מאמן שלא רוצה שהחלוצים שלו יהיה בפורמה. כל משחק לגופו וכמו שהיה הבדל בין המשחק בין אנדורה למשחק נגד וויילס, כך יהיה הבדל בין המשחק מול קפריסין למשחק מול בלגיה. הכי חשוב שנבוא מרוכזים, ממוקדמים ויודעים בדיוק מול מי אנחנו עומדים. קפריסין היא נבחרת שעומדת על הרגליים ולא מוותרת. עומדת מולנו קבוצה טובה ונדע להתמודד עם זה. אנחנו צריכים לבוא בשיא הריכוז, שיא המיומנות ושיא המחוייבות".

שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
דרוכים. שחקני נבחרת ישראל באימון/קובי אליהו

על כך שאופיר מרציאנו השוער הראשון לא משחק בקבוצה שלו: "מרציאנו הרוויח ביושר את המעמד שלו בנבחרת ישראל, הוא עשה קמפיין טוב עד עתה. עם כל העובדה שהוא שיחק בכל הקמפיין, המקום שלו אף פעם לא היה מובטח. יש לי שלושה שוערים טובים, בוריס קליימן עשה אתמול משחק טוב. אני לא מוטרד".

גוטמן הוסיף: "הלוואי שיהיו עוד אצטדיונים שראויים להכיל את נבחרת ישראל והלוואי שגם באיזור תל אביב יהיו אצטדיונים של 40 אלף איש". על המטרה של הנבחרת: "כל מה שמעניין אותי זה המשחק בשבת, להגיע עם גישה נכונה למשחק הזה".

על הזימון של דור פרץ והמשחק מול קפריסין: "אני לא מרגיש את התחושה שהמשחק נגד קפריסין הולך להיות קל. הם שיחקו שווה בשווה מול בלגיה וגם מול ווילס, כך שהפעם אני לא מרגיש שזה הולך להיות קל. קפריסין היא קבוצה שמשחקת כדורגל, לא תראו נבחרת שמעיפה את הכדורגל למעלה, אני לא דואג. ראיתי את דור פרץ מול דינמו קייב, הוא התמודד יפה מול האוקראינים וזה שהוא פה אומר הכל".

שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
"כל מי שנמצא פה ראוי לכך". שחקני הנבחרת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully