וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי בן זאב: "עברו שלושה ימים ואני מרגיש שכל המערכת שותקת"

יו"ר הפועל תל אביב הגיע לבית החולים בו מאושפז במצב קשה אוהד הקבוצה שהותקף. "קמה קבוצת אוהדים של בית"ר ירושלים שמתארגנת למעשים פליליים. להשבית את הליגה לשבוע זה לא רעיון רע"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: בארי בן זאב מדבר

"תמיד היו אלימות, קטטות, קללות, אבל הפעולה הזו תוכננה היטב מראש כמבצע טרוריסטי-צבאי"

יו"ר הפועל תל אביב, בארי בן זאב, הגיע היום (שלישי) לבית החולים איכילוב, שם עדיין מאושפז במצב קשה אוהד הקבוצה שהותקף ביום שבת בערב על ידי אוהדים שמשתייכים לארגון אוהדי בית"ר ירושלים, "לה פמיליה". האוהד עדיין מורדם ומונשם ובן זאב אמר ש"אנחנו רחוקים מלדעת את מצבו המדויק. ניתוח של ארבע שעות, במהלכו מוציאים גרזן מהראש, זה לא עניין של מה בכך. כולנו מקווים שיש לו פגיעה מינימלית".

בן זאב אמר: "אני הולך לכדורגל יותר מ-40 שנה. תמיד היו אלימות, קטטות, קללות, אבל הפעולה הזו תוכננה היטב מראש כמבצע טרוריסטי-צבאי. זה ניסיון רצח. אני לא מופתע. לא עליתי למשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים עשרות שנים. לפני שנה נסעתי לשם והרגשתי רע מאוד. למשחקי דרבי - גם כשמכבי מארחת - אני לא מפחד להגיע, אבל לטדי אני מפחד לנסוע ולא רק אני.

"אני לא מאשים את כל אוהדי בית"ר, יש לי חברים וידידים אוהדי בית"ר ירושלים, נשיא המדינה שהוא אדם מדהים, אוהד של בית"ר. אבל יש קבוצת אוהדים שקמה ולרשויות החוק אין מספיק כלים להתמודד איתה. זו קבוצת אנשים שמתארגנת למעשים פליליים והטיפול בה צריך להיות בהתאם. המערכת הפוליטית הייתה צריכה להתארגן בצורה שונה עוד לפני האירוע זה".

יו"ר הפועל תל אביב, בארי בן זאב. קובי אליהו
בארי בן זאב/קובי אליהו
"אנחנו מאמינים שהמשטרה תמצא את האשמים ותביא הוכחות לבית המשפט. אני לא חוקר, אבל לדעתי זה לא צריך להיות קשה"

בן זאב המשיך: "רק גורם פוליטי אחד התקשר אלינו, שרת הספורט. אף אחד אחר לא יצר קשר, גם לא אנשי כדורגל אחרים. לא הנשיא, לא רק הממשלה. ציפיתי שעוד גורמים לפחות יתקשרו. יש ממשלה בישראל, אבל אחרי שלושה ימים אני מרגיש שכל המערכת שותקת.

"המדינה צריכה לעשות טיפול שורש באלימות בספורט, בוודאי באלימות קיצונית. צריך לתת למשטרה כלים. אין פה עניין של שמאל וימין פוליטי, זו בעיה חמורה שהיה צריך לתקן עוד לפני שזה קרה. להשבית את את הליגה לשבוע אחד בתור הזדהות זה רעיון לא רע.

"אנחנו מאמינים שהמשטרה תמצא את האשמים ותביא הוכחות לבית המשפט. אני לא חוקר, אבל לדעתי זה לא צריך להיות קשה עם האמצעים שיש היום. אי אפשר להשוות שום דבר שקרה בעבר בכדורגל, למה שקרה פה. עד היום אף אחד לא נתן למישהו גרזן בראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully