וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קוטיניו רוצה להגיע לברצלונה, קלופ יצטרך לשכנע אותו להישאר בליברפול"

בספרד טוענים כי מקורביו של הקשר הברזילאי לוחצים עליו לעבור לברצלונה ושהיא "אידיאלית עבורו". עוד נטען: "קלופ יצטרך להבהיר לו שהוא בונה עליו כמנהיג ליברפול"

one

בתקשורת הספרדית טוענים כי קוטיניו, קשר ליברפול, עשוי להגיע לברצלונה. על פי הדיווח ב"ספורט" הקטלאני, הברזילאי הוא אחד המועמדים הבכירים לחיזוק אלופת אירופה בינואר הקרוב או בקיץ הבא, כשהנהלת בארסה מעוניינת לחזק את החלק הקדמי, במיוחד לאור עזיבת פדרו. מחירו הגבוה עשוי להרתיע את ברצלונה, אבל מה שבטוח, "קוטיניו עצמו מאוד מעוניין להגיע לברצלונה", כך נכתב בידיעה בעיתון הקטלאני, שבמקביל מציין שגם ריאל מדריד רוצה את השחקן שכמובן מעדיף את בארסה.

פיליפה קוטיניו, ליברפול, חוגג. רויטרס
בקטלוניה טוענים: גם ריאל רצתה אותו, הוא מעדיף את בארסה. קוטיניו/רויטרס

עוד מצוין כי ישנם קשרים קרובים בין הסוכן של קוטיניו לבין הנהלת ברצלונה, ושזה לא מקרי שדויד לואיז, עוד ברזילאי שמיוצג על ידי אותו חוזה, דיבר לאחרונה על מעבר אפשרי של קוטיניו. גם ניימאר נחשב לחבר קרוב מאוד של קוטיניו והילל אותו לאחרונה. עם זאת, בקבוצה עדיין בונים על ראפיניה, למרות הפציעה, וארדה טוראן יוכל לשחק החל מחודש ינואר, כך שבארסה לא תמהר לצרף שחקן חדש ויקר. "כל כולי מרוכז בליברפול", אמר קוטיניו לאחרונה, "שמעתי שניימאר דיבר עליי, אבל אני רק רוצה להצליח בליברפול".

העיתונאי הספרדי גיז'ם בלאגה התייחס היום לדיווחים בנושא, כשהוא יוצא מנקודת הנחה שיורגן קלופ ימונה בימים הקרובים לתפקיד מאמן ליברפול: "ברצלונה לא פנתה לליברפול בנוגע לקוטיניו, אבל הניסיונות אצל המקורבים אליו (דויד לואיז, ניימאר) נמשכים. שניהם אמרו שברצלונה היא יעד אידיאלי עבורו. המשימה הראשונה של יורגן קלופ תהיה לשכנע את קוטיניו להנהיג את הקבוצה ושהיא תיבנה סביבו (ושישכח מברצלונה)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully