וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחנים של קליבלנד מרשימים, בלאט: "אוהב את מה שאני רואה מהם"

הקאבס קיימו אימון ראווה לעיני 14 אלף צופים, בו קוק, קנינגהאם וסטיבנס שחתומים על חוזה זמני גנבו את ההצגה. ורז'או חזר לפעילות לראשונה מאז דצמבר, לברון הופיע עם מדים שונים מהרגיל

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קליבלנד סופרת את השעות לקראת משחק קדם העונה הראשון שלה מול אטלנטה, שייערך מחרתיים לפנות בוקר. עד אז, הקאבס עושים הכנות אחרונות והלילה (בין שני לשלישי) ערכו אימון ראווה בקיו ארינה הביתי לעיני אלפי אוהדים. במסגרת האימון חולקו שחקני הקאבס לשתי קבוצות ודימו מצבים של משחק רגיל. לברון ג'יימס הפתיע כשהתייצב לאימון עם גופייה מספר 6, בשונה ממספר 23 שמשמש אותו מאז חזר לקליבלנד. קינג ג'יימס לבש את גופייה מספר 6 במהלך שנותיו במיאמי ובמספר הזדמנויות שונות בנבחרת ארה"ב, אך הבטיח כי עם תחילת העונה יחזור ל-23 המוכר. "יש לי שני מספרים, 6 ו-23. מספר 6 משמש אותי באימונים, זה הכל. אין בזה שום דבר חדש", אמר ג'יימס לאחר האימון.

באימון עצמו הקבוצה של ג'יימס, שכללה את שחקני הרוטציה הבכירים, הפסידה באופן מפתיע 55:49 לקבוצה השנייה, שהורכבה מהשחקנים המשלימים. ג'יימס שותף לכמה דקות בלבד והספיק לקלוע 6 נקודות, בזמן שמו וויליאמס התקבל בסטנדינג אוביישן ממושך מהאוהדים. גם אנדרסון ורז'או, שחוזר לפעילות לראשונה מאז הפציעה בגיד אכילס בדצמבר, התקבל באהדה, למרות שנראה חלוד למדי וסיים ללא נקודות ב-17 דקות.

אנדרסון ורז'או, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
ושוב איתכם. ורז'או/GettyImages

"נהדר לחזור, ועוד לעשות את זה מול הקהל הטוב ב-NBA", אמר הברזילאי. "מאז דצמבר לא שיחקתי כמו שצריך. אני יודע שאני זקוק לזמן כדי לחזור לעצמי. אעבוד קשה בכל יום".

"אהבתי את העובדה שהשחקנים עשו טובה וחזקה למרות שהיו הרבה אוהדים מסביב", אמר דיוויד בלאט בתום האימון. "תרגלנו מצבי משחק אמיתיים ונראינו לא רע בכלל. ראינו דברים טובים, ויש עוד דברים שאנחנו לא מושלמים בהם, אבל זה טבעי בשלב זה של העונה. תרגלנו כמה הרכבים שאנחנו רוצים לנסות".

בלאט התלהב בעיקר מג'רד קנינגהאם, שנבחר על ידי הקאבס בסיבוב הראשון בדראפט 2012, שוחרר, עבר בין כמה קבוצות, וחזר בקיץ לקליבלנד. קנינגהאם סיפק כמה היילייטס, כולל דאנק מהדהד על טימופיי מוזגוב בריבאונד. שחקן נוסף שהרשים - גם הוא ללא חוזה מובטח עד תום העונה - הוא קווין קוק, שסיים כקלע הבולט במשחק עם 13 נקודות. אפילו די ג'יי סטיבנס האנונימי נראה לא רע בכלל. "ג'רד נראה טוב מאוד. גם קווין קוק הוא שחקן שכיף לצפות בו, אתלט גדול שבנוסף לזה גם יודע לשחק כדורסל כמו שצריך. הוא טוב מאוד מאז היום הראשון של מחנה האימונים. אהבתי מאוד את היכולת של השחקנים שאין להם חוזה מובטח", אמר בלאט.

למרות הפרסומים על כך שיוסרו תמונות של טריסטן תומפסון ממתקני האימונים, נראה שהקאבס שינו את דעתם והותירו את הכל במקומו. מתברר כי בקליבלנד לא התכוונו להעביר בכך מסר לפורוורד שסירב לחתום על חוזה, אלא חששו שבסיטואציה הנוכחית שלו, בו הוא לא קשור מעשית בחוזה לאף קבוצה, תקנות ה-NBA יאסרו על מכירת מרנצ'דייז שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully