וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוח החמור של ליאני: מצתים ואבוקות הושלכו במטרה לפגוע בקליימן

שופט המשחק בסכנין הגיש דוח חמור בנוגע להתפרעות האוהדים, תובע ההתאחדות יעמיד את הקבוצה לדין על השלכת חפצים. לפנות בוקר: שני אוהדים נעצרו בחשד לירי זיקוקים לעבר שוטרים

ברני ארדוב

בווידאו: אוהדי סכנין מתפרעים אמש

בני סכנין תעמוד לדין בעקבות דו"ח השיפוט של לירן ליאני, שציין מספר אירועים חמורים שהתרחשו אתמול (שני) במהלך המשחק. בין היתר, ציין השופט בדו"ח שהוגש הבוקר להתאחדות כי במהלך המשחק זרקו אוהדי סכנין לכר הדשא שקיות גרעינים, כוסות משקה, בקבוק מים, מצתים, ועוד שלל חפצים במטרה לפגוע בשוער בוריס קליימן, ששיחק במחצית השנייה מתחת ליציע אוהדי סכנין.

כמו כן, ציין השופט כי לכר הדשא נזרקה אבוקה וביציעים נפתחו שלוש אבוקות. יש לציין כי כל האירועים שהתרחשו אחרי המשחק מחוץ לאצטדיון אל מול המשטרה לא מצוינים בדו"ח מאחר שזה לא בסמכות שופט המשחק. תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף צפוי להעמיד את סכנין לדין בעקבות הדו"ח החמור.

בהמשך לאירועים בדוחא, נעצרו לפנות בוקר על ידי שוטרי תחנת משגב שני חשודים תושבי סכנין בני 19 ו-23, החשודים כי במהלך המשחק הגיעו באמצעות רכב סמוך לכוחות היס"מ, עצרו את רכבם וירו מתוכו זיקוקים לעבר השוטרים ונמלטו מהמקום. לא היו נפגעים, אך החשודים נחקרו ונכלאו. חוקרי תחנת משגב יבקשו להאריך את מעצרם הבוקר בבית משפט השלום בעכו. בסך הכל יש חמישה עצורים כתוצאה מאירועי אמש.

דגל פלסטין ביציעי בני סכנין. קובי אליהו
דוח חמור. אוהדי סכנין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully