וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: העפלה ליורו תעניק כ-200 אלף שקל בממוצע לכל שחקן

6.10.2015 / 7:50

הנבחרת מתכנסת לקראת קפריסין ובלגיה, בהתאחדות סגרו את המענקים: שלושה נציגים יזומנו לשיחה עם עיני במקרה של העפלה, ויקבלו 5.2 מיליון שקל על פי מפתח שייקבע

AP

נבחרת ישראל תתכנס היום לראשונה בבית הנבחרות בשפיים, שם היא תפתח בהכנות לקראת צמד המשחקים מול קפריסין ובלגיה שיכולים להוביל אותה למשחקי ההצלבה של היורו הקרוב, אלא שמתברר כי במקרה של העפלה מסתתרים גם מענקים אסטרונומים אותם יוכלו השחקנים לקבל. לוואלה ספורט נודע כי בשיחות שהתקיימו בימים האחרונים סוכם כי שחקני הנבחרת ירוויחו כמעט 200 אלף שקל ברוטו בממוצע במקרה של העפלה. בהתאחדות לכדורגל אישרו את הידיעה.

כזכור, בחודש מרץ 2014 פרסמנו כי שחקני הנבחרת קבעו פגישה עם יו"ר ההתאחדות דאז אבי לוזון, זאת על מנת לקדם את הנושא. הפגישה השניה נערכה עם עיני והסופית תיערך במידה והנבחרת תעפיל סופית ליורו. בהתאחדות החליטו בימים האחרונים לקדם את הנושא, כשערכו בדיקה של דרישות השחקנים מול ההכנסות שיתקבלו במקרה של העפלה ליורו. מדוע? משום שעל פי הסיכום הראשוני בין עיני והשחקנים אלה יהיו זכאים לבונוס מיוחד של כ-15 אחוז מהסכומים אותם תעביר אופ"א להתאחדות לכדורגל. במקרה של העפלה, כך מתברר, תעביר אופ"א כשמונה מיליון יורו להתאחדות שמתוכם יוקצו כ-1.2 מיליון יורו (כ-5.2 מיליון שקל), עבור מענקי העפלה. עד כה שותפו 27 שחקנים במשחקי המוקדמות ובחישוב פשוט, כל שחקן בסגל ירוויח כמעט 200 אלף שקל ברוטו בממוצע עבור העפלה היסטורית. מדוע בממוצע? ובכן, בהתאחדות הבהירו כי המענקים עשויים להיקבע על פי מפתח מסוים ולהשתנות בין שחקן לשחקן, זאת בהתאם להחלטה שתתקבל בצמרת הגבוהה של ההנהלה בשיתוף נציגות השחקנים.

תמונה קבוצתית של נבחרת ישראל לפני המשחק מול ויילס. רויטרס
משוכנעים שאפשר לסגור סיפור במוצ"ש/רויטרס

כך למשל, ייתכן מאוד שהמענק שיקבלו שיאני ההופעות בקמפיין: אופיר מרציאנו, הבלם טל בן חיים, ביברס נאתכו וערן זהבי (שמונה הופעות) יהיו שונים מאלה שיקבלו רועי קהת, מאור בוזגלו, ואופיר דוידזאדה (שותפו כמחליפים). "קודם שהנבחרת תעלה, ואחר כך יהיה זמן לחישובים", אמרו אתמול בהתאחדות. "אסור לשכוח שגם המקום השלישי לא מבטיח דבר. נצטרך לעבוד קשה במשחקי ההצלבה".

בנבחרת משוכנעים שניתן יהיה לסגור את הסיפור כבר במוצאי שבת, כשניצחון על קפריסין עשוי להבטיח לה סופית את המקום השלישי. כרגע מחזיקה הנבחרת של גוטמן ביתרון של שתי נקודות על בוסניה, שתארח את נבחרת ווילס ובמחזור האחרון תצא למשחק חוץ בקפריסין. אם הנבחרת תשיג יותר נקודות מבוסניה במוצאי שבת, היא תבטיח סופית את המקום השלישי כיוון שיחס השערים הפנימי בין הנבחרות מבטיח לה העפלה במקרה של שוויון נקודות.

העפלה היסטורית של הנבחרת יכולה להבטיח גם את העתיד הכלכלי של ההתאחדות, משום שעל פי ההערכות היא נמצאת בגרעונות כבדים של למעלה מ-50 מיליון שקל. בקיזוז המענקים היא תוכל להכניס לקופתה כ-30 מיליון שקל, לא כולל מענקים נוספים מחסויות וספונסרים, שאף צפויים לגדול בקמפיין הבא אם הנבחרת תעפיל לטורניר. ומה עם אלי גוטמן? כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, מאמן הנבחרת יקבל הצעה לקדנציה נוספת אם הנבחרת תעפיל למקום השלישי, אך עשוי לסרב לקדנציה נוספת במידה והנבחרת תודח בהצלבה. הסיבה: גוטמן רוצה מאוד לאמן קבוצה בעונה הבאה. "הוא המאמן הפנוי הטוב ביותר כרגע שיש בשוק, אבל נדבר על כך רק בסיום הקמפיין", אמרו בהתאחדות.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully