וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני סכנין התפרעו לאחר המשחק, אצילי: "השערים השמחים בקריירה"

5.10.2015 / 21:52

תקרית מחוץ לדוחא: אוהדים יידו אבנים לעבר שוטרים, שפעלו לפיזורם. דגל האחים המוסלמים נתלה ביציע של סכנין. קשר בית"ר הוסיף: "אנחנו מכוונים גבוה". מפקד תחנת סומך: "יבוצעו מעצרים"

ברני ארדוב

בווידאו: המהומות בדוחא לאחר המשחק

בית"ר ירושלים תעשה את דרכה לעיר הבירה עם חיוך גדול. אחרי תשע שנים, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ניצחה בדוחא, 1:3 את בני סכנין, ורשמה ניצחון ליגה שני ברציפות. בסיום המשחק נרשמה תקרית מכוערת, כשאוהדי בני סכנין, שיצאו עוד לפני שריקת הסיום, החלו ליידות אבנים לעבר כוחות משטרה, שפעלו לפיזור המתפרעים ועצרו שישה מתפרעים.

עוד לפני המשחק נעצרו שלושה אוהדים - אוהד "שתיכנן לחמם את האווירה" הובא להארכת מעצר, כמו גם קטין שניסה להבריח אבוקה ואדם שהשליך בקבוק על שוטרים. בנוסף, אבן נזרקה גם על רכב של אוהד בית"ר ירושלים.

לאחר המשחק פורסם באחד מדפי הפייסבוק של אוהדי בית"ר ירושלים צילום מסך בו נראה דגל המשמש את תנועת האחים המוסלמים כשהוא מוצג ביציע אוהדי סכנין. הדגל אינו דגל רשמי של חמאס, אולם פעילי הארגון משתמשים בו לעיתים, כמו גם תומכים אחרים של האחים המוסלמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגל ביציע סכנין/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מדובר בשערים הכי שמחים בקריירה שלי", אמר עומר אצילי. "אני שמח שניצחנו פה אחרי תשע שנים. כל השבוע דיברו איתנו, גם אוהדים של קבוצות אחרות ואני שמח שעשינו את זה. רואים שעובדים אותנו טוב באימונים, זה לא התחבר בתחילת העונה, אבל עכשיו זה בא לידי ביטוי. אנחנו מכוונים גבוה - גביע זה חלום, אולי פלייאוף עליון וגם אירופה".

"היינו בלחץ לפני המשחק", הודה סלובודן דראפיץ'. "בני סכנין קבוצה טובה בבית שלה, אבל אני שמח שהצלחנו. קיבלנו שער בדקה קריטית ובחדר הלבשה האווירה הייתה לא טובה. הייתי צריך להרים את הקבוצה ואני שמח שהצלחנו. צריך עוד לתקן דברים, אבל טוב לתקן אחרי ניצחון. בית"ר ירושלים רוצה וצריכה להיות בצמרת. הניצחון הזה ייתן לה הרבה. אצילי? הוא תמיד היה כישרון גדול. עתידו לפניו".

בוריס קליימן הוסיף: "אני שמח שהייתי כאן בשביל הקבוצה. הבקענו שלושה שערים והיו הרבה מצבים לכל צד, אבל ידענו לנצל את המצבים שלנו וזה מה שחשוב. אנחנו מאמינים בעצמנו, באים לכל משחק מוכנים ובשביל לנצח".

אלי כהן אמר מנגד: "קשה לקבל את ההפסד, אבל גם קשה לקבל את ההתנהגות של האוהדים שלנו. היה משחק טוב והגענו למצבים. בית"ר הבקיעה משלושה מצבים, בנוסף השוער שלה היה המצטיין במשחק. קשה לאכזב אוהדים, אבל זה המשחק. הייתה קבוצה אחת על המגרש".

ניצב משנה רמי ניימרק, מפקד תחנת סומך התייחס לאירועים ואמר: "היו לנו כוחות בתוך ומחוץ למגרש, חלק גלוי וחלק סמוי. מיד עם ההתפרעות, ידענו מה שקורה. נערכנו והצלחנו להשתלט על זה ולפזר אותם. היה אירוע מסודר וספורטיבי. לא שקלנו לא לקיים את המשחק, היה חשוב לנו לקיים שגרה".

"המשחק היה ספורטיבי וכך צריך להיות. גם בתוך הטריבונה עצמה הצלחנו לקלוט ולצלם מספר עבירות כמו הדלקת אבוקות והשלכת חפצים. השוטרים יעצרו את האנשים שנתפסו בשעות הקרובות ונמצה איתם את הדין, אותו דבר כלפי האנשים שהתפרעו מחוץ למגרש. היה חשוב דווקא בעת הזו לקיים את המשחק הזה שלצערי הוא נתפס כאירוע לאומני ולא כמשחק כדורגל".

אוהדי בני סכנין משליכים חפץ. ברני ארדוב
השליכו חפץ. אוהדי בני סכנין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully