וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי סי סבאת'יה נכנס למכון גמילה מאלכוהול, לא ישחק בפלייאוף

5.10.2015 / 20:30

המגיש של ניו יורק יאנקיז, שניצח רק שישה משחקים העונה, אמר: "כואב לי מאוד לעשות את הצעד הזה עכשיו, אבל אני חייב את זה לעצמי ולמשפחה שלי"

סי סי סבאת'יה שחקן ניו יורק יאנקיז. Kathy Kromnicek, AP
עונה רעה מאוד עברה עליו. סבאת'יה/AP, Kathy Kromnicek

ניו יורק יאנקיז תארח מחר בלילה (בין שלישי לרביעי, 3:00) את יוסטון במסגרת משחק הווילד קארד, על הזכות לשחק בסדרת חצי גמר ה-AL. אלא שהערב גילו הפסים, שחזרו העונה לפלייאוף אחרי שנתיים של היעדרות, שהם ייאלצו להעביר את כל הפוסטסיזן שלהם ללא אחד מכוכבי הסגל, המגיש סי סי סבאת'יה, שהודיע כי הוא נכנס למכון לגמילה מאלכוהול וישוב רק לעונה הבאה.

בהודעה רשמית מטעם המועדון אמר סבאת'יה כי הוא לקח את ההחלטה להיכנס למכון הגמילה "על מנת לקבל טיפול מקצועי ועזרה נחוצה ולהתמודד עם המחלה שלי". הוא הוסיף: "אני אוהב בייסבול ואוהב את חבריי לקבוצה כמו אחים ואני יודע שאני עוזב אותם דווקא ברגע בו כולנו צריכים להתאחד יותר מתמיד בניסיון לזכות בוורלד סירייס. כואב לי מאוד לעשות את הצעד הזה עכשיו, אבל אני חייב את זה לעצמי ולמשפחה שלי, לדאוג לעצמי כרגע. אני רוצה להשתלט על המחלה שלי ומתכנן לחזור ליאנקיז בעונה הבאה. קשה לי לשתף את ההחלטה הזו באופן פומבי, אבל אני לא מתחבא משום דבר, רק מבקש שיכבדו אותי ואת משפחתי בפרטיות".

סבאת'יה הצטרף ליאנקיז בדצמבר 2008 עם חוזה לשבע שנים תמורת 161 מיליון דולר. שנה לאחר מכן, הוא זכה עם הקבוצה באליפות ולאורך השנים האחרונות היה אחד השחקנים הבולטים בשורותיה. העונה, למרות שרשם את הסטרייקאאוט ה-2,500 בקריירה שלו, סבאת'יה היה רחוק משיאו. הוא פתח 29 פעמים, אך ניצח רק שישה משחקים והפסיד עשרה, תוך שהוא רושם את ה-ERA השני הכי גבוה בקריירה שלו, 4.73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully