וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו פילבין פוטר ממיאמי דולפינס

פתיחת העונה הגרועה של היונקים, שספגו ביום ראשון בלונדון את הפסדם השלישי ברציפות, הובילה לזעזוע. המאמן מסיים את תפקידו אחרי שלוש עונות וקצת ובמאזן 28:24. מאמן הטייט אנדים יחליפו זמנית

מאמן מיאמי דולפינס ג'ו פילבין. Lynne sladky, AP
הולך הביתה. פילבין/AP, Lynne sladky

מאמן מיאמי דולפינס, ג'ו פילבין, פוטר הערב (שני) מתפקידו לאחר ההפסד 27:14 בלונדון לניו יורק ג'טס, שהוריד את היונקים למאזן 3:1 העונה.

ההפסד בוומבלי, בו מיאמי שוב נראתה רע מאוד, היה השלישי ברציפות של הקבוצה, שפתחה את העונה עם ניצחון בוושינגטון, אולם מאז נפלה בג'קסונוויל בתום משחק דרמטי, הובסה בבית נגד בפאלו וכאמור, הפסידה גם לסילונים. מיאמי השקיעה סכום עתק בפגרה בהבאתו של נדמוקונג סו, שחקן קו ההגנה המצוין שהגיע מדטרויט, אולם גם זה לא עזר לקבוצה להפגין יכולת טובה, בניגוד לציפיות הפרשנים ממנה. הדולפינס מדורגים כרגע במקום ה-23 התקפית וה-30 הגנתית בליגה, כאשר התקפת הריצה שלהם במקום ה-30 והגנת הריצה במקום ה-32 ואחרון.

פילבין מסיים את חלקו בקבוצה עם 24 ניצחונות ו-28 הפסדים והוא המאמן הראשון בליגה שמאבד העונה את משרתו. גם בשנה שעברה פוטר מאמן לאחר המשחק הראשון בוומבלי, כאשר אז היה זה דניס אלן מאוקלנד. פילבין הגיע למיאמי לפני עונת 2012 ובין היתר היה ספג ביקורת על חוסר היכולת שלו לשמור על חדר ההלבשה, מה שהוביל לסקנדל הבריונות בין ריצ'י אינקוגניטו לג'ונתן מרטין, שניים משחקני הקבוצה. פילבין שרד את הבלגן ההוא, אך כעת התוצאות הרעות עשו את שלהן ומי שיהיה המאמן הזמני הוא מאמן הטייט אנדים, דן קמפבל.

ב-ESPN ציינו כי לדולפינס היה מאמן אחד בין 1970 ל-1995 (דן שולה) ושמונה נוספים מאז. פילבין הוא רק המאמן החמישי מאז 1989 שמפוטר עוד לפני המחזור החמישי של העונה.

הבעלים של מיאמי, סטיב רוס, אמר: "זו הייתה החלטה קשה עבורי, כי אני יודע כמה ג'ו עבד ללא הפסקה בארבע השנים שלו בקבוצה בניסיון לייצר קבוצה מנצחת. הוא אדם עם אופי מהמעלה הראשונה ועם יושר ופיתחנו יחסים קרובים מאוד זה לזה. אני מאוד מאוכזב מהדרך בה העונה שלנו נפתחה, אבל מרגיש ביטחון בכך שנוכל להשתפר במהירות עם הכישרון שיש לנו בסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully