וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבירי: "אין ערך לכדורגל כשלה פמיליה פועל, דם אוהדי הפועל הותר"

בעלי הפועל תל אביב תקף את הארגון האחראי לכאורה על ניסיון רצח אוהד הקבוצה: "פועל כמו ארגון טרור, הקמנו צוות שמטרתו להוציאו מחוץ לחוק. התעלמות הגורמים האחראים היא כגיבוי"

צילום: דוד קורן, עריכה: טל רזניק

בהפועל תל אביב לא נרגעים בעקבות ניסיון הרצח של אוהד הקבוצה ביום שבת. האדומים כבר הוציאו הודעת גינוי רשמית ואף ביטלו אימון ביום שלאחר התקיפה.

בעלי הקבוצה, אמיר כבירי, החליט היום (שני) להוציא גם הוא הודעה רשמית בנושא: "בזמן שכל עם ישראל חגג בשמחת תורה, ומשפחות וחברים ישבו לארוחת החג, אוהד של הפועל תל אביב ממשיך להילחם על חייו, כשהוא שוכב בבית החולים ומחוץ לחדרו יושבת משפחתו המודאגת וחבריו ההמומים. מועדון הפועל תל אביב כולו שותף להלם ולדאגה הגדולה ואנו מקווים כי הוא ימשיך במאבקו לחיים ויתאושש במהרה. בלתי נתפס בכלל שאוהד כדורגל, הגיע למצב אנוש כשהוא בין חיים למוות בשל אהדתו לקבוצה".

עוד מעט ייפתח עוד משחק כדורגל, משחק שלדעתינו לא היה אמור להתקיים הערב. למעשה אין ערך לאף משחק כדורגל, כל עוד ארגון כמו לה פמיליה פועל במסגרתו ובסביבתו. לה פמיליה הוא ארגון הפועל בשיטות ודפוסי פעולה המוכרים לנו מארגוני טרור ובדומה לפיגועים האחרונים שאנו עדים להם בארץ. הדעת לא סובלת את האדישות והניסיון לדחוק את אירוע הטרור שאירע בדרום תל אביב במסגרתו פטיש ננעץ בראשו של אוהד כדורגל".

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ממשיך לגנות. אמיר כבירי/ברני ארדוב

כבירי המשיך: "התחושה היא כי דמם של אוהדי הפועל תל אביב הותר, וחוסר התגובה וההתעלמות של כל הגורמים המוסמכים מהאירוע, כמוה כגיבוי לו".

"הנהלת הפועל תל אביב בראשותי תעשה ככל שביכולתה בכדי שלא לתת לפיגוע שאירע ביום שבת האחרון להישכח, ותילחם מלחמת חורמה באותו ארגון גם אם תצטרך לעשות זאת לבדה. הפועל תל אביב הקימה צוות מיוחד הכולל משפטנים בכירים, אנשי כדורגל וחוק שמטרתו להוציא את לה פמיליה אל מחוץ לחוק. אנו קוראים לכל מי שאכפת לו ואוהב את הכדורגל הישראלי להצטרף למאבק ששייך לכולנו ולא רק להפועל תל אביב".

"אני רוצה לציין לטובה את הפעולות המהירות שביצעה משטרת ישראל וקורא לרשויות החוק והאכיפה למצות את החקירה ואת הדין עם הפושעים באשמת ניסיון לרצח. אנו מקווים כי נבחרי הציבור, ראשי ענף הכדורגל והנהלות הקבוצות תצטרפנה למאבק החשוב הזה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully