וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף מאמן ב-NBA לא סבל את הדרך של בלאט, עכשיו המצב טוב יותר"

מאמן קליבלנד זכה למחמאות בטורו של ג'ייסון לויד, עיתונאי מקומי המלווה את הקבוצה: "הסגנון שלו תסכל את המועדון בעונה הראשונה. השנה הוא כבר נראה במקום שונה, נינוח ורגוע יותר"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

עשו לייק לעמוד ה-NBA החדש שלנו בפייסבוק

סגנית אלופת ה-NBA קליבלנד החלה לאחרונה בהכנותיה לקראת העונה החדשה, כאשר המאמן דיוויד בלאט ושחקניו לא יסתפקו הפעם בפחות מטבעת אליפות. הקאבס עדיין מנסים להבין סופית מה קורה בין המועדון לבין טריסטן תומפסון, שלא חתם על ההצעה הנמוכה יחסית שהוגשה לו.

בינתיים, בתקשורת המקומית בקליבלנד מחמיאים לבלאט, כאשר ג'ייסון לויד מה"אקרון ביקון ג'רנל", עיתונאי שמלווה את הקבוצה לאורך כל השנה, כתב טור תחת הכותרת: "דיוויד בלאט רגוע ונינוח יותר בולט בתחילת המחנה של הקאבלירס".

לויד מוסיף בטור: "השינוי החל לקראת סיום העונה שעברה, המשיך לקיץ ועכשיו הוא בולט במיוחד. דיוויד בלאט, המאמן המרתק שהעביר את כל העונה שעברה בניסיון להגן את הרזומה שלו ולהוכיח כי מקומו ב-NBA, סופסוף נראה כמי שהניח את כפפות האגרוף בצד, לפחות באופן זמני. אומנם עבר רק שבוע מתחילת המחנה, אבל בלאט נראה במקום שונה ביחס לסיבוב הראשון שלו בליגה. המאמן שנראה היה שלוקח כל דבר באופן אישי ושהיה מתגונן גם כאשר נשאל את השאלות הכי פשוטות, נראה רגוע יותר, מוכן יותר להודות שהוא לא ידע הכול בעונה שעברה ונוח יותר במקום בו הוא נמצא".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
הרבה השתנה לקראת העונה הקרובה. בלאט/AP

בלאט הודה עם תחילת מחנה האימונים שהוא אכן חש יותר בבית השנה ושהעונה הראשונה בליגה לא הייתה קלה עבורו מבחינת האווירה סביבו והצורך ללמוד דברים חדשים בלי סוף: "הייתי צריך ללמוד המון. אפילו לא הבנתי כמה למדתי על המשחק תוך כדי העונה", אמר בלאט ביום התקשורת הפתוח שערכו הקאבס בתחילת המחנה.

עוד כותב לויד: "הסגנון הלוחמני של בלאט תיסכל את הקאבלירס בעונה שעברה. הם ניסו פעמים רבות לגרום לו להרגיע את הגישה, אבל זה לא ממש הצליח. מאמנים ברחבי הליגה התעצבנו מהסגנון שלו ואנשים בתוך הקבוצה האמינו שאם הוא היה מפגין יותר צניעות בתחילת הדרך, הקבלה שלו על ידי אנשי הליגה הייתה חלקה יותר. למאמנים יש אגו ואף אחד מהם לא סבל את הדרך בה בלאט הגיע לג'וב הראשון שלו בליגה, לאמן קבוצת על, במחשבה שיש לו את התשובות לכל דבר. זה הגיע למצב בו במחנה הקיץ של הקאבס, אולי לראשונה בתולדות הליגה (ועוד למאמן אלופת המזרח) קבוצה לא אפשרה לתקשורת לדבר עם המאמן שלה ושלחה במקום את ה-GM דייויד גריפין. המסר התקבל ועכשיו, השחקנים הם אלה שמגוננים על בלאט במקום שהוא יצטרך להתגונן לבד. הלחץ נשאר והקבוצה הזו רוצה לנצח כל משחק, אבל בלאט נראה מוכן יותר למשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully