וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דחוק: טעות שיפוט סידרה לסיאטל ניצחון על דטרויט

6.10.2015 / 7:40

הליונס היו קרובים להפתיע את סגנית האלופה בחוץ, אך קאם צ'נסלור גרם לפאמבל ענק על קו האנדזון לאחר שהוציא את הכדור מידיו של קלווין ג'ונסון והשופטים פספסו דחיקה לא חוקית של קיי ג'יי רייט את הכדור החוצה מהמגרש בהמשך המהלך. הסיהוקס ניצחו 10:13

קיי ג'יי רייט סיאטל סיהוקס דוחק את הכדור. Stephen Brashear, GettyImages
הרגע המכריע. רייט דוחק את הכדור החוצה/GettyImages, Stephen Brashear

סיאטל (2:2) - דטרויט (4:0) 10:13

ההפתעה הייתה כל כך קרובה ודטרויט עשתה כמעט הכל נכון, אבל לצערה, מי שטעו הפעם היו השופטים, שיחד עם קאם צ'נסלור סידרו לסגנית האלופה ניצחון, שהעלה אותה למאזן חצוי והשאיר את האריות על האפס.

שש וחצי דקות לסיום, בפיגור שלוש נקודות, דטרויט יצאה לדרייב אחרון. עם 1:51 על השעון ,בדאון שלישי ו-11, מת'יו סטאפורד מצא את קלווין ג'ונסון, שראה רק אנדזון מול העיניים. אלא שצ'נסלור, שחזר אחרי הולדאאוט והחזיר את הצבע לפנים של אוהדי הסיהוקס, זינק כמו שוער גדול וממש על קו האנדזון הוציא לג'ונסון את הכדור מהיד וגרם לפאמבל.

הכדור עף לתוך האנדזון ושם, קיי ג'יי רייט ביצע פעולה לא חוקית ודחף את הכדור במכוון אל מחוץ לתחומי המגרש, מאחורי קו הרוחב. על פי חוקי הליגה, הכדור אמור היה לחזור לדטרויט, אבל השופטים לא שמו לב למהלך הזה וסיאטל קיבלה אותו. ראסל ווילסון שחרר בדאון שלישי מסירה של 50 יארד לג'רמיין קרס והמשחק נגמר.

עוד קודם לכן, סיאטל עלתה ל-0:7 בתחילת הרבע השני ממסירה של 24 יארד של ווילסון לדאג בולדווין, אבל הליונס נשארו בתמונה ובתחילת הרבע האחרון החזירו פאמבל של ווילסון לטאצ'דאון שצימק. משם, כאמור, החלה הדרמה. ווילסון סיים עם 287 יארד, טאצ'דאון ושני פאמבלים. סטאפורד מסר ל-203 יארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully