וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מגבה את מוריניו, שיעמוד לדין בשל ההאשמות שלו נגד השופט

למרות פתיחת העונה הנוראית, הנהלת הבלוז מגבה את הפורטוגלי שהבהיר כי לא יתפטר: "התוצאות לא טובות והביצועים חייבים להשתפר, אבל יש לו את תמיכתנו ואת הסגל לעשות את זה איתו"

one

צ'לסי מבהירה כי המאמן ז'וזה מוריניו מקבל תמיכה מלאה, חרף פתיחת העונה הגרועה שהציבה את אלופת אנגליה במקום ה-16 בלבד אחרי שמונה מחזורים, עם 8 נקודות מ-24 אפשריות.

מוריניו הואשם הערב על ידי ההתאחדות האנגלית בהתנהגות בלתי הולמת בשל תגובתו בתקשורת לאחר ההפסד מול סאות'המפטון. מוריניו האשים בתום המשחק את צוות השיפוט בהפסד של קבוצתו ואף אמר כי לא אכפת לו אם ההתאחדות תעמיד אותו לדין בשל כך, דבר שאכן קרה. הדיון המשמעתי בעניינו של המנג'ר נקבע ליום חמישי הקרוב בשעה 20:00.

בהודעת הגיבוי הרשמית מטעם צ'לסי נכתב: "כפי שז'וזה אמר בעצמו, התוצאות לא היו טובות מספיק והביצועים של הקבוצה חייבים להשתפר. עם זאת, אנו מאמינים שיש לנו את המאמן הנכון כדי להפוך את העונה הזו על פיה ושיש לו את הסגל לעשות זאת איתו".

צ'לסי הפסידה בשבת בפעם הרביעית העונה בליגה, 3:1 ביתי לסאות'המפטון. זה היה ההפסד הביתי השני של מוריניו העונה בליגה, אחרי אחד בלבד בכל חמש עונותיו הקודמות גם יחד בסטמפורד ברידג', ומניין שערי החובה של הבלוז עומד העונה על 17 - שניים יותר מאשר בעונתו הראשונה של המיוחד בלונדון.

מוריניו אמר בסיום המשחק כי הוא לא מתפטר, ואם ההנהלה רוצה היא תצטרך לעשות זאת - "אך תעשה טעות, כי אני המנג'ר הטוב בתולדות המועדון". רומן אברמוביץ' ואנשיו, כך דווח ב"דיילי מייל" בסוף השבוע, החליטו להשאיר בשלב זה את הפורטוגלי, מתוך ידיעה שסיום הקדנציה השניה באקורדים דומים לאלה של הקודמת יסמנו את הסיום המוחלט של היחסים בין מוריניו לצ'לסי ולאברמוביץ'.

עדכון ראשון: 15:08

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. רויטרס
נשאר, בינתיים. מוריניו/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully