וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קלופ ימונה למאמן ליברפול עד סוף השבוע. רוג'רס נפרד

ב-BBC טוענים שהגרמני הסכים לאמן את המייטי רדז. המנג'ר שפוטר פרסם הודעה מטעמו: "עבדתי בכל יום על מנת לייצג את המועדון בצורה הכי טובה שיכולתי. היו רגעים בלתי נשכחים"

one

בוידאו: משחקו האחרון של ברנדן רוג'רס בליברפול

אז מי יחליף את ברנדון רוג'רס כמאמנה החדש של ליברפול? אם שואלים את ה-BBC הבריטי, התשובה היא יורגן קלופ, שהביע נכונות להגיע לאנפילד.

הגרמני בן ה-48 שעזב בקיץ את דורטמונד אחרי תקופה מופלאה הודיע כי בכוונתו לקחת מעין שנת שבתון, אך באנגליה מעריכים כי ישיב בחיוב לחיזורים של ליברפול. היו שהגדילו לעשות וטענו כי קלופ כבר סגור באנפילד, וכי הוא ימונה רשמית למאמן עד סוף השבוע.

ב"דיילי מייל" טוענים שהגרמני הציב בפני האדומים מעין אולטימטום לפיו יסכים להצעה רק אם יקבל שליטה מלאה על מדיניות הרכש של המועדון - מדיניות מפוקפקת משהו שהיתה אחראית לאורך השנים לכמה מהלכים תמוהים, ושלעתים קיבלה החלטות בשם רוג'רס.

קלופ הוא גם הפייבוריט של סוכנויות ההימורים בממלכה, עם סיכויים של 1/3 לקבל את הג'וב. אנצ'לוטי אחריו עם 9/4, ואחריהם פרנק דה בור מאייאקס (12/1), וולטר מצארי (14/1), יורגן קלינסמן (20/1), רונאלד קומאן (22/1) וגארי מקליסטר (25/1).

אחד הסמלים בתולדות העידן המודרני של ליברפול, ג'יימי קראגר, כתב ל"דיילי מייל": "לא אהבתי את העובדה שליברפול זורקת את המנג'ר אחרי שמונה משחקים בלבד, אבל כשמסתכלים על כל התקופה של ברנדן רוג'רס, אני חושב שזה הוגן. היתה תחושה שזה בלתי נמנע. מה הלאה? זה חייב להיות יורגן קלופ. כן, קרלו אנצ'לוטי מנג'ר פנטסטי, אבל צריך לתת את הג'וב למישהו עם רצון ענק להוכיח את עצמו. קלופ רוצה להראות לעולם שהוא יכול לשחזר את ההצלחה שלו בדורטמונד".

אחרי התיקו בדרבי: ליברפול פיטרה את המאמן ברנדן רוג'רס

יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד חוגג. GettyImages
הפייבוריט של כולם. קלופ/GettyImages

ברנדן רוג'רס פרסם הערב הצהרה רשמית מטעמו: "אני כמובן מאוד מאוכזב לעזוב את ליברפול. היה לי את הכבוד והעונג לאמן את אחד המועדונים הגודלים בעולם בשלוש השנים האחרונות. עבדתי בכל יום על מנת לייצג את המועדון בצורה הכי טובה שיכולתי ולפתח שחקנים ואת הקבוצה כולה עבור האוהדים המדהימים, במטרה שיהיה להם משהו להתגאות בו. היו לי רגעים בלתי נשכחים בתקופה שלי בליברפול ואני רוצה להודות לכל השחקנים על העבודה הקשה והמחויבות שלהם. הסגל הנוכחי נמצא בתהליך של שינוי, אבל יש בו לא מעט כישרון והוא מראה חיבור מצוין. אני מצפה לראות את השחקנים ממשיכים להתפתח ולצמוח בשבועות הקרובים ומאחל לממשיך דרכי הצלחה בהמשך העונה. לליברפול יש מורשת כדורגל נהדרת ואני מלא בהערכה והערצה להיסטוריה, למסורת ולערכים שהופכים את העיר והמועדון לכל כך מיוחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully