וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב: "יש לעקור את העשבים השוטים מן השורש ולהענישם באופן חמור"

שרת התרבות והספורט על התגרה שבמהלכה נפצע אוהד הפועל תל אביב באופן קשה: "עליית מדרגה קיצונית ומדאיגה. לא נאפשר להתנהגות האלימה הזו להכתים מועדון אוהדים שלם ולסכן את הספורט בישראל". החשוד השלישי בתקיפת האוהד יובא בשלישי בבוקר להארכת מעצרו

צילום: דוד קורן, עריכה: טל רזניק

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, שוחחה עם בן משפחתו של אוהד הפועל תל אביב שהותקף והבהירה כי תדרוש מרשויות אכיפת החוק את מיצוי הדין עם התוקפים. לאחר הבהרת המשטרה כי הנסיבות לתקיפה הן עימות בין אוהדים על רקע אהדת כדורגל, השרה שוחחה עם נציג משפחתו של הפצוע, עם יו"ר הפועל תל אביב, בארי בן זאב ועם הבעלים של הקבוצה אמיר כבירי.

הטיפול במקרה המזעזע הזה נמצא בסמכות מערכת אכיפת החוק ולפיכך השרה רגב החליטה לפנות באופן מיידי לשר הבט"פ, למ"מ המפכ"ל ולגורמים המשפטיים בדרישה למצות את הדין עם התוקפים.

אני מגנה בכל תוקף את התקיפה המזעזעת בה נפצע אנושות אוהד הפועל תל אביב ומאחלת לו רפואה שלמה", אמרה רגב. "זו עליית מדרגה קיצונית, מדאיגה ובלתי נסלחת שעלינו לבלום ומיד. עלינו לעקור את העשבים השוטים מן השורש ולהענישם באופן המחמיר ביותר - לא נאפשר להתנהגות האלימה הזו להכתים מועדון אוהדים שלם ולסכן את הספורט בישראל. בקרוב יפורסמו ממצאי הוועדה שהקמתי לצמצום ומיגור האלימות במגרשים, זו תופעה קשה ואנחנו נילחם בה".

מירי רגב שרת התרבות והספורט בפגישה עם אוהדי כדורגל. קובי אליהו
עליית מדרגה קיצונית. מירי רגב/קובי אליהו

אוהד נוסף של בית"ר ירושלים כבן 20 נעצר הבוקר (שני) בחשד למעורבות בתקיפת אוהדי הפועל תל אביב במוצאי שבת בפלורנטין, שהביאה לפציעתו הקשה של אחד מהם.

החשוד, תושב קדימה, הסגיר עצמו הבוקר למשטרת מרחב יפתח לאחר שצוות החקירה ניסה ליצור עמו קשר מאתמול בשעות הבוקר, ואף הגיע לביתו. הוא קשר עצמו לאירוע, אך טוען כי לא היה מעורב במעשה וכי אוהדי בית"ר הם אלה שהותקפו.

דובר מרחב יפתח מסר: "החשוד בתקיפת אוהד הכדורגל שהסגיר את עצמו הבוקר בתחנת יפו יובא מחר בבוקר לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצרו. בשל חומרת המעשה הנחה מפקד מרחב יפתח את שוטרי תחנת יפו אשר חוקרים את האירוע לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותם כדי להביא למיצוי מיטבי של החקירה מתוך כוונה להגיע אל כל מי שהיה לו חלק במעשה הנפשע לו היינו עדים. מקומם של העבריינים הוא הרחק ממגרשי הספורט והרחק מהרחובות. נעשה את כל מה שנדרש על מנת להגיע אליהם, מתוך כוונה למצות עמם את הדין".

מעצרו מצטרף למעצרם של אוהדי בית"ר נוספים, יואב נחשון ואסי בסנו, שמעצרם הוארך אתמול בשלושה ימים. הם חשודים בתקיפה ובחבלה חמושה. מהחקירה הראשונית של משטרת מרחב יפתח, בפיקודו של נצ"מ דוד גז, עולה עד עתה כי חברי ארגון "לה פמיליה" הכינו מארב מתוכנן לאוהדי הפועל תל אביב בסמוך למחסן העידוד בשכונת פלורנטין, ביודעם כי ישובו מכפר סבא עם הציוד, כדי לאחסן אותו במקום.

גורם בכיר במשטרת תל אביב אמר אתמול: "אנחנו מתייחסים לאירוע כאל פיגוע טרור, על כל המשתמע מכך. זה אירוע חמור ביותר. העובדה שהתוקפים נעצו גרזן בראשו של הקורבן וגרמו לו לפגיעה חמורה ביותר היא חציית קו אדום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוהדי בית"ר ירושלים לה פמיליה. יוסי ציפקיס
המשטרה: "חציית קו אדום". אוהדי בית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully