וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "התקשורת מתעסקת בשערים שלי יותר ממה שאני מתעסק בהם"

5.10.2015 / 7:00

כוכב מכבי תל אביב שסיים בצורת סיפר: "אם המאמן היה שואל אותי, הוא היה שומע ממני שאין לי שום בעיה עם זה שהכדור לא נכנס. משוכנע שגם בליגת האלופות נבקיע", ומבקש לקראת קפריסין: "אל תמעיטו בערך שלהם". ומה לגבי הקשר עם יצחקי?

one

ערן זהבי לא רגיל שמתעסקים בבצורת שלו. בדרך כלל התקשורת סופרת לו את הגולים ומחפשת שיאים חיוביים. חודש ספטמבר שעבר לא נכנס בקטגוריה הזו. חלוץ מכבי תל אביב לא מצא את הרשת עד המשחק שלשום (שבת) מול הפועל עכו. "אני לא מתעסק בשערים שלי", התעקש זהבי בעקבות הצמד שלו שלשום. "התקשורת מתעסקת בשערים שלי יותר ממה שאני מתעסק בהם. נכון שאני רוצה לכבוש כל הזמן. לפעמים זה מצליח ולפעמים לא. גם במשחקים שבהם לא כבשתי, הצגתי יכולת טובה ועזרתי לקבוצה. דווקא נגד עכו לא היה לי משחק הכי טוב וכבשתי פעמיים".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב בין שחקני הפועל עכו. קובי אליהו
"אנחנו צריכים יותר אומץ וביטחון בליגת האלופות ולא לתת יותר מדי". ערן זהבי/קובי אליהו

- סלבישה יוקאנוביץ' אמר אחרי המשחק בשבת שהוא הרגיש כי כבר היית נואש לכבוש וחיפשת בכל דרך לחזור להבקיע.

"אם המאמן היה שואל אותי, הוא היה שומע ממני שאין לי שום בעיה עם זה שהכדור לא נכנס. היה לי ברור שאחזור לכבוש ולא נכנסתי ללחץ בגלל זה. אני ממש לא מסתכל בכל משחק מתי אכבוש. אני רוצה לעזור לקבוצה. ברגע שהקבוצה תשחק טוב, גם השערים שלי יבואו בקלות רבה יותר".

- עד כמה יותר קל להבקיע בליגה שלנו ביחס לליגת האלופות?

"ברור שליגת האלופות זו רמה אחרת. בליגה שלנו אנחנו פייבוריטים ולכן אנחנו שולטים ומגיעים להרבה מצבים. גם בליגת האלופות הגענו לכמה מצבים טובים ולא הבקענו, אבל אני משוכנע שגם שם נבקיע. אנחנו צריכים יותר אומץ וביטחון בליגת האלופות ולא לתת יותר מדי כבוד. שילמנו שכר לימוד כי לא היינו ברמה הזו כמה שנים, אבל אני מאמין שזה ישתנה".

- אפילו שהבסתם את עכו בסופו של דבר, עדיין היו הרבה דקות בהן התקשיתם בדיוק כמו מול רעננה.

"הגענו להרבה מאוד מצבים. שלטנו במשחק בצורה אבסולוטית. ברור שכאשר עשרה שחקנים עומדים מאחורי הכדור, זה יותר קשה, אבל בשורה התחתונה נתנו חמישייה ועשינו את העבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"ברק חשוב מאוד לקבוצה שלנו. הוא שחקן שיודע לעשות דברים בלתי צפויים וצריך כאלה שחקנים במגרש". ברק יצחקי/ברני ארדוב

- עכשיו אתה עובר לנבחרת וצריך להיזהר מאוד מהפתעה מול קפריסין.

"הולך להיות לנו משחק מאוד קשה. אל תמעיטו בערך של קפריסין ואני ממש לא מוריד ציפיות. אני רוצה לנצח את קפריסין ואני מאמין שבבית עם הקהל שלנו נוכל לעשות את זה ולקחת שלוש נקודות".

- שיחקת השבת עם ברק יצחקי ונראה שאתם מאוד נהנים ביחד.

"אני שמח בשביל ברק שהוא פתח ושיחק. ברק חשוב מאוד לקבוצה שלנו. הוא שחקן שיודע לעשות דברים בלתי צפויים וצריך כאלה שחקנים במגרש".

- המשחקים בליגת האלופות תרמו לך משהו לקראת משחקי הנבחרת הקרובים?

"כל משחק הוא לגופו. בוא נגיד שנגד קפריסין לא נגיע כמו שהגענו עם מכבי למשחק מול דינמו קייב. אנחנו באים עם יתרון מסוים. בלגיה זה כבר אופרה אחרת, אבל קודם ננסה להביא את הנקודות מול קפריסין ואז נדבר על בלגיה".

יריבתה הבאה של מכבי תל אביב בליגת האלופות פורטו רשמה אמש ניצחון חמישי בשבעה מחזורים ועלתה למקום הראשון בליגה הפורטוגלית. פורטו הביסה 0:4 את בלננשש בזכות שערים של חסוס קורונה (53), יאסין בראהימי (55), פאבלו אוסבלדו (79) ואיבן מרקאנו (86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully