וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ביזארי בבלגיה: אנדרלכט החטיאה שלושה פנדלים וספגה שער עצמי

טירוף בבריסל: ז'אן פרנסואה ז'ילה, שוער נבחרת בלגיה, עצר שלושה פנדלים של שלושה שחקנים שונים, כולל אחד בדקה ה-89, ובדקה ה-94 מכלן שלו השוותה ל-1:1 בזכות שער עצמי אומלל

השוער הבלגי ז'אן פרנסואה ז'ילה, במדי טורינו. GettyImages
הופעה היסטורית. ז'אן פרנסואה ז'ילה/GettyImages

יום ראשון הגדול בכדורגל האירופי? לא אם תשאלו את אוהדי אנדרלכט. הקהל בבריסל חזה הערב (ראשון) באחד המשחקים המוזרים אי פעם, כשקבוצתם החטיאה לא פחות משלושה פנדלים (שנבעטו על ידי שלושה שחקנים שונים) ובסופו של דבר ספגה שוויון בדקה ה-94 משער עצמי וסיימה ב-1:1 ביתי ומתסכל במיוחד מול מכלן.

כוכב המשחק היה שוער מכלן וחבר סגל נבחרת בלגיה, ז'אן פרנסואה ז'ילה. השוער בן ה-36 עצר פנדל של דניס פראט בדקה השביעית, קלט את הכדור כאשר סטפנו אוקאקה האיטלקי ניסה את כוחו מהנקודה הלבנה בדקה ה-14 והדהים בדקה ה-89 עם עצירת פנדל שלישי, הפעם של המחליף יורי טיילמנס. אנדרלכט הובילה אז 0:1 משער של אוקאקה, אבל בדקה הרביעית של תוספת הזמן כדור חוץ די סתמי פגע בגופו של קארה אמבוג'י ועשה דרכו לרשת של אנדרלכט. 1:1 ביזארי בסיום.

"התלהבתי רק אחרי השריקה האחרונה, כי ההצלות שלי היו שוות נקודה", אמר ז'ילה בסיום. "לא מעניין אותי אם עשיתי היסטוריה, אני שמח שיכולתי להשאיר את מכלן במשחק. היו יותר מדי מחלוקות לגביי ולפעמים הביקורות היו מוגזמות. אני יכול רק לקוות שהשקט יגיע".

צפו בשלוש ההצלות של ז'ילה

משחקי הליגה הבלגית משודרים בספורט1 וספורט2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully