וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התיקו בדרבי: ליברפול פיטרה את המאמן ברנדן רוג'רס

המאמן הצפון אירי סיים את תפקידו כמה שעות אחרי ה-1:1 מול אברטון ונפרד מהמועדון אליו הגיע ביוני 2012. יורגן קלופ הוא המועמד המוביל להחליפו, כשבבוסניה כבר דווח כי סיכם את תנאיו

ברנדן רוג'רס, מאמן ליברפול. GettyImages
סוף הדרך. ברנדן רוג'רס/GettyImages

ליברפול הודיעה הערב (ראשון) על פיטוריו של המאמן ברנדן רוג'רס. המהלך הזה הגיע זמן קצר אחרי שהאדומים נפרדו מהיריבה העירונית אברטון ב-1:1. רוג'רס למעשה פוטר כשליברפול מדורגת במקום ה-10 בפרמיירליג, עם 12 נקודות בלבד משמונה משחקים.

הבעלים האמריקאי, ג'ון הנרי, צוטט באתר הרשמי של המועדון: "אנחנו רוצים להודות לברנדן רוג'רס על התרומה שלו למועדון, ולהביע הכרת תודה על העבודה הקשה והמסירות שלו. כולנו חווינו איתו רגעים נפלאים ואנחנו משוכנעים שהוא ייהנה מקריירה ארוכה ומוצלחת".

על פי דיווח שהתפרסם היום בתקשורת בבוסניה, ליברפול סגרה עוד לפני הדרבי עם יורגן קלופ, המאמן המצליח שנפרד מדורטמונד בקיץ האחרון. באתר הבוסני "פראבדאבל" טוענים שקלופ ועוזרו ז'ליקו בובאץ' סיכמו לשלוש שנים במועדון.

יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
יקצר את שנת השבתון? יורגן קלופ/רויטרס

רוג'רס הצפון אירי, 42, עמד על הקווים של ליברפול מקיץ 2012. הוא הדריך את הקבוצה ב-166 משחקים בכל המסגרות, והמאזן שלו עמד על 83 ניצחונות, 41 תוצאות תיקו ו-42 הפסדים. בעונה הראשונה שלו בתפקיד הוא הצעיד את האדומים למקום השביעי בפרמיירליג, ועונה לאחר מכן למקום השני. הקבוצה נראתה במגמת עלייה משמעותית, אבל בקיץ הבא לואיס סוארס עזב והבור שנפער בחלק בקדמי, השפיע על היכולת של הקבוצה. בעונת 2014-15 הקבוצה מאנפילד הציגה יכולת לא טובה, סיימה במקום השישי והפסידה לא פחות מ-12 משחקי ליגה.

את העונה הנוכחית ליברפול פתחה עם הופעות מאכזבות גם בליגה וגם בליגה האירופית. תבוסה ביתית לווסטהאם, תיקו באנפילד נגד נוריץ' ותוצאות זהות של 1:1 נגד סיון ובורדו במפעל היבשתי, גרמו לכסאו של רוג'רס להתנדנד, עד שהיום הוא כאמור פוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully