וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:1 דרמטי בין הפועל רמת גן להפועל ירושלים

לירון דיאמנט כבש לאורדונים, שנותרו בלתי מנוצחים אך ספגו שוויון מאנתוני וארן בדקה ה-87. בית"ר תל אביב רמלה הנחילה להפועל עפולה הפסד ראשון עם 1:2. מכבי יבנה - אחי נצרת 0:1

לירון דיאמנט שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
שער שלא הספיק לניצחון. דיאמנט/ברני ארדוב

המחזור החמישי בליגה הלאומית הושלם הערב (שני). הפועל רמת גן נותרה בלתי מנוצחת, אך הסתפקה ב-1:1 ביתי ודרמטי מול הפועל ירושלים. בית"ר תל אביב רמלה ניצחה 1:2 את הפועל עפולה. מכבי יבנה ניצחה 0:1 את אחי נצרת.

מכבי יבנה - מכבי אחי נצרת 0:1

יותר מ-1,500 צופים הגיעו למשחק החזרה של מכבי יבנה למגרשה הביתי, אחרי שלוש שנים וחצי בגלות בנס ציונה, וראו את קבוצתם משיגה ניצחון שלישי רצוף ומשתווה לאחי נצרת עם תשע נקודות. השוער האורח גד עמוס בלם את ההתלהבות של היבנאים בפתיחה, עם ארבע הצלות מצוינות ברבע השעה הראשונה. בדקה ה-80 גם הוא כבר לא יכול היה להושיע, אחרי שיוסי אופיר הוכשל ברחבה ודוד רביבו שנכנס כמחליף דייק מהנקודה הלבנה והקפיץ את הקהל המקומי. פרט לנקודות, נצרת גם איבדה במחצית הראשונה את הבלם תאיה באבלולה, שנפגע בצורה קשה ופונה לבית החולים.

הפועל רמת גן - הפועל ירושלים 1:1

האורדונים אומנם נותרו ללא הפסד העונה, אך שמטו בדרמטיות שתי נקודות בבית מול היריבה מהבירה, שהמשיכה את הרצף ולא הפסידה לרמת גן בחוץ מאז מרץ 2001. לירון דיאמנט כבש למארחת (72), אבל אנתוני וארן איזן, שלוש דקות לתום הזמן החוקי של המשחק. ירושלים עם חמש נקודות ושלושה שערי ליגה לאחר המשחק הזה.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל עפולה 1:2

הקבוצה מבירת העמק פתחה את העונה ללא הפסד בארבעת המחזורים הראשונים, אבל רק עם ניצחון אחד. הפעם היא כבר ספגה הפסד ראשון, לאחר שרן בן שמעון (13) ורותם שמול (67) כבשו למארחת. דייויד גומס רק איזן זמנית (50).

שחקני מכבי יבנה חוגגים. תקציר: מכבי יבנה - עירוני טבריה 0:2. one
יבנה חוגגת/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully