וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי השפילה את מילאן בסן סירו, פיורנטינה ממשיכה להוביל

הרוסונרי ספגו תבוסה ביתית קשה 4:0 אחרי שאינסינייה חגג עם צמד ובישול. הויולה שמרו על הפסגה בזכות 0:3 על אטאלנטה. יובנטוס חזרה לנצח עם 1:3 מול בולוניה, 1:1 לאינטר מול סמפדוריה

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
צמד ובישול. איניסינייה/רויטרס

המחזור השביעי בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שמונה משחקים. פיורנטינה רשמה ניצחון חמישי ברציפות שהשאיר אותה שבוע נוסף בפסגה אחרי 0:3 על אטאלנטה. ינאפולי השפילה עם 0:4 את מילאן בסן סירו. יובנטוס רשמה ניצחון ליגה שני העונה עם 1:3 ביתי מול בולוניה. אינטר נפרדה מסמפדוריה ב-1:1 בחוץ, רומא ניצחה והיא שוב חלק מהצמרת הגבוהה. לאציו ניצחה 0:2 את פרוזינונה.

seperator

מילאן - נאפולי 4:0

משהו לא טוב על הרוסונרי שממשיכים בחוסר היציבות שלהם ורושמים הפסד שני ברציפות שהגיע אחרי שני ניצחונות רצופים. התבוסה הכואבת הזו היא גם ההפסד הביתי הגדול ביותר מזה שש שנים, ומעניין יהיה לראות כיצד הדברים הללו ישפיעו על מעמדו של המאמן סינישה מיכאילוביץ'. מילאן שתופסת את המקום ה-11 סידרה לנאפולי המשך מומנטום חיובי עם ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. כבר בדקה ה-13 קיבלנו את הראשון כשלורנסו איניסינייה סיפק מסירה טובה לאלן שסיים את המהלך עם שער. בדקה ה-48 אינסינייה הפך לכובש אחרי שקיבל מגונסאלו היגואין וסיים עם בעיטה לרשת שחלפה על פני דייגו לופס. חגיגת השערים נמשכה בדקה ה-67, והפעם איניסנייה שיגר כדור חופשי מדויק לפינה השמאלית מ-22 מטר פנימה. אם לא די בצרות של מילאן, הרי שבדקה ה-77 היא ספגה שער עצמי מרגלי רודריגו אלי אחרי שהוא ניסה להרחיק ובעט פנימה משישה מטרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סינישה מיכאילוביץ' מאמן מילאן. רויטרס
רואה את הסוף? מיכאילוביץ'/רויטרס

פיורנטינה - אטאלנטה 0:3

הויולה של פאולו סוזה ממשיכים להוכיח שהם מספיק טובים כדי להישאר לפחות שבוע נוסף בפסגה רגע לפני פגרת הנבחרות, והיום הם השיגו ניצחון חמשיי ברציפות ושישי בסך הכול משבעה משחקים, כשגם הלחץ כמי ששיחקו אחרונים במחזור הזה לא ממש הורגש. כרטיס אדום מוקדם שספג גבריאל פאלטה אחרי שביצע עבירה ברחבה ויוסיפ אליצ'יץ' ניצל את המתנה עם בעיטה מדויקת לשער שלא השאירה סיכוי לשוער. בדקה ה-34 המארחים הכפילו כשבורחה ואלרו השלים דאבל פס עם פיליפו ברנרדסקי ומצא את עצמו באחד על אחד עם השוער וגלגל את הכדור לפינה הימנית אחרי סיומת נהדרת. בדקה ה-90 אקורד הסיום היה שייך לז'ואן ורדו שהבקיע את שער הבכורה שלו במועדון אחרי שנכנס כמחליף. אטאלנטה סופגת את הפסדה השני בלבד העונה כשרצף שני הניצחונות שלה נקטע.

שחקני פיורנטינה חוגגים לצד מאמנם פאולו סוזה. GettyImages
סוזה רואה שוב את השחקנים שלו חוגגים/GettyImages

יובנטוס - בולוניה 1:3

ברכות לביאנקונרי, שרשמו את ניצחון הליגה השני שלהם בלבד העונה והשני ברציפות בכל המסגרות. יובנטוס שוב הלחיצה את האוהדים שלה אחרי שספגה שער כבר בדקה החמישית, אבל הצליחה לבצע מהפך בדרך ל-1:3 בזכות שערים של אלברו מוראטה, פאולו דיבלה וסמי חדירה.

אנתוני מונייה העלה את האורחת מחבל הארץ אמיליה רומאניה ליתרון בדקה החמישית. בדקה ה-33 הגיע השוויון כשמסירת רוחב פגעה באחד משחקני ההגנה של בולוניה ומצאה את אלברו מוראטה, שנגח משלושה מטר פנימה את ה-1:1. בדקה ה-53 הצליחה יובה להשלים את המהפך לאחר פנדל מוצלח של פאולו דיבלה וזה 1:2. סמי חדירה כבש את הראשון שלו במדי יובנטוס במשחק השני שלו בקבוצתו החדשה בלבד לאחר שנגח פנימה בעקבות הגבהה של מוראטה המצוין בדקה ה-63 וזה 1:3.

שחקני יובנטוס חוגגים. GettyImages
חזרו לחייך. שחקני יובנטוס חוגגים/GettyImages
סמי חדירה שחקן יובנטוס (שמאל) עם אלבארו מוראטה. GettyImages
חדירה ומוראטה חוגגים/GettyImages

סמפדוריה - אינטר 1:1

אינטר התאוששה במידה מסוימת מהתבוסה הביתית לפיורנטינה, חזרה מפיגור והשיגה נקודה במגרש לא קל. חואקין קוראה המארח רשם את אחת מהחמצות העונה - פספוס מול שער ריק ממצב שיותר קל לכבוש ממנו מאשר להחטיא - אבל בדקה ה-51 לואיס מוריאל גלש לכדור רוחב מדויק של פדרו פריירה וכבש. מאותו רגע הנראזורי לחצו ולחצו, ובדקה ה-76 הם גם מצאו את השוויון מרגליו של איבן פרישיץ'.

שחקן אינטר, איבן פרישיץ', מול שחקן סמפדוריה, פדרו פריירה. AP
הכובש של אינטר מול המבשל של סמפדוריה. פרישיץ' מול פריירה/AP

פאלרמו - רומא 4:2

הג'אלורוסי הצליחו לשים מאחור את ההפסד לבאטה בוריסוב בליגת האלופות, והשיגו שלוש נקודות משכנעות בסיציליה. מיראלם פיאניץ' ניצל בישול של אלסנדרו פלורנצי כדי לקבוע 0:1 כבר אחרי שתי דקות, ובדקה ה-13 השניים התחלפו, כשהבוסני הוא המבשל והאיטלקי הכובש. ז'רביניו כבש שער יפה בדקה ה-27 וקבע 0:3 במחצית. אלברטו ג'ילארדינו (58) וג'אנקרלו גונסאלס (90) עוד צימקו ל-3:2, אבל ז'רביניו השלים צמד בתוספת הזמן וחתם 2:4 בסיום.

שחקני רומא, דניאלה דה רוסי, אלסנדרו פלורנצי (עם הגב). AP
ניצחון ליגה שני ברציפות. דה רוסי ופלורנצי/AP
שחקן רומא, מיראלם פיאניץ', חוגג עם חבריו. 418731187335, AP
שער ובישול. פיאניץ'/AP, 418731187335

אודינזה - גנואה 1:1
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (47). לגנואה: דייגו פרוטי (76, פנדל)

אמפולי - ססואולו 0:1
לאמפולי: מאסימו מקארונה (88)

לאציו - פרוזינונה 0:2
ללאציו: באלדה קייטה (80), פיליפ ג'ורג'ביץ' (90+4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully