וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: זלאטן הפך לשיאן שערי פריס סן ז'רמן ב-1:2 על מארסיי

הכוכב השבדי כבש צמד מהנקודה הלבנה בקלאסיקו הצרפתי, הגיע ל-110 שערים ועשה היסטוריה בעיר האורות כשעקף את פאולטה הפורטוגלי. האלופה נותרה בלתי מנוצחת. הפסד לסנט אטיין, תיקו למונאקו

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
המלך של עיר האורות. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

המחזור התשיעי בליגה הצרפתית נחתם הערב (ראשון) עם ההיסטוריה של זלאטן איברהימוביץ', שהגיע ל-110 שערים והפך לשיאן כל הזמנים של פריס סן ז'רמן, אחרי צמד פנדלים ב-1:2 על מארסיי בקלאסיקו. עוד קודם לכן סיימה מונאקו ב-1:1 ביתי עם ראן. סנט אטיין ממשיכה לאבד גובה עם הפסד 1:0 לקון, בעוד לוריין ניצחה 2:3 את בורדו.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן מול סטיב מנדנדה שוער מארסיי. רויטרס
עימות קטן. זלאטן איברהימוביץ' מול סטיב מנדנדה/רויטרס

פריס סן ז'רמן - מארסיי 1:2

תגידו מזל טוב לזלאטן איברהימוביץ', שעקף את פדרו פאולטה הפורטוגלי והפך רשמית לשיאן השערים של פריס סן ז'רמן בכל הזמנים. וכמה סמלי שזה קרה בקלאסיקו הגדול של צרפת. מארסיי המאכזבת דווקא הדהימה את יושבי פארק דה פראנס, כולל אורחת הכבוד, הזמרת ריהאנה, כשעבדלעזיז בראדה הגביה כדור מושלם שעבר את דויד לואיז ונחת על הראש של מישי בטשואי שנגח אל הרשת בדקה ה-30. זלאטן, שהחמיץ פעמיים לפני כן, השתווה לפאולטה עם 109 שערים בעזרת פנדל מוצלח בדקה ה-41, ובחלוף שלוש דקות קיבל עוד הזדמנות מהנקודה הלבנה, אחרי נגיעת יד של רולאנדו, ודייק פעם נוספת עם ה-110 שלו אחרי שלוש שנים ושלושה חודשים במועדון.

במחצית השנייה קיבלה גם מארסיי פנדל, אחרי שבראדה הוכשל ברחבה על ידי סרז' אורייה, אבל הקשר המרוקני נעצר על ידי קווין טראפ, שבאמצעות הפנדל הזה בדקה ה-55 כיפר על שתי הטעויות הקשות שביצע ב-2:2 הביתי מול בורדו. זלאטן זכה לסטנדינג אוביישן בדקה ה-71 כשפינה את מקומו לטובת חאבייר פסטורה, והחברים דאגו שהיום ההיסטורי שלו יסתיים עם שלוש נקודות. ניצחון שמיני רצוף לפ.ס.ז' על מארסיי בכל המסגרות, והיא עדיין בלתי מנוצחת ב-2015/16.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דניאל סובאשיץ' שוער מונאקו. AP
מנע הפסד. דניאל סובאשיץ'/AP

מונאקו - ראן 1:1

האורחת לא ניצחה בסטאד לואי השני מאז מרץ 2008, וגם הפעם פספסה את ההזדמנות ונותרה במקום השלישי בעקבות תוצאת 1:1 שלישית ברציפות. עבדולאי דוקורה נגח את ראן ליתרון בדקה ה-41 אחרי הגבהה מצד שמאל של לודוביק באל, אבל בדקה ה-51 הבלם הברזילאי וואלאס נגח את השוויון ובדקה ה-65 השוער הקרואטי דניאל סובאשיץ' עצר פנדל של פדרו הנריקה ומנע ממונאקו הפסד. פול ז'ורז' אנטפ, כוכבה של ראן ושחקן נבחרת צרפת, נפצע בשריר הירך האחורי והוחלף בדקה ה-68. המארחת עם 13 נקודות במקום התשיעי, ראן כאמור שלישית.

קון - סנט אטיין 0:1
לקון: אנדי דלור (62)

לוריין - בורדו 2:3
ללוריין: בנג'מין מוקאנג'ו (47), עבדול מאג'יד וואריס (64 בפנדל), זארגו טורה (79). לבורדו: דייגו רולאן (38), רובין מולון (89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully