וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ זומן לראשונה לסגל הנבחרת, גם עאבד, משומר ומליקסון בסגל

4.10.2015 / 14:21

קשרה הצעיר של מכבי תל אביב זומן לצמד המשחקים המכריעים במוקדמות יורו 2016 מול קפריסין ובלגיה בשבוע הבא. משומר פצוע, צפוי לקבל שחרור. גם בוזגלו, בן שהר ושרן ייני הפצועים בחוץ

אלי גוטמן זימן היום (ראשון) את סגל נבחרת ישראל לקראת שני המשחקים האחרונים בקמפיין מוקדמות יורו 2016, מול נבחרת קפריסין ביום שבת הקרוב באצטדיון טדי ומול בלגיה בחוץ ביום שלישי הבא. ישראל מגיעה לשני משחקי הסיום כשהיא במאבק עם בוסניה על המקום השלישי בבית, המוביל לפלייאוף העלייה ליורו. נכון לרגע זה, לישראל יש 13 נקודות ולבוסנים, להם מחכים משחק ביתי קריטי מול ויילס ומשחק חוץ בקפריסין, יש 11 נקודות.

דור פרץ, קשרה הצעיר של מכבי תל אביב, זכה לזימון בכורה לסגל הנבחרת הבוגרת. מי שחזרו לסגל הם אייל משומר, מגנה של מכבי חיפה, מאור מליקסון, קשר הפועל באר שבע ואחמד עאבד, חלוצה של עירוני קרית שמונה.

פרץ אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "זימון ראשון לנבחרת הבוגרת מהווה סוג של הכרה בכל העבודה שאני עושה במכבי תל אביב מגיל צעיר. כאחד שעבר את כל הנבחרות הצעירות של ישראל מנערים, נוער והצעירה, לקבל זימון לנבחרת הלאומית זה הגשמה של חלום של כל ילד המשחק כדורגל".

גוטמן יחסר במשחקים הקרובים מספר שחקני מפתח: בנוסף לבוזגלו ושהר, ליאור רפאלוב ורמי גרשון שייעדרו, גם אייל משומר שסובל ממתיחה בשריר הירך הקדמי, זכר למשחק אתמול צפוי לקבל שחרור אחרי שייבדק אצל ד"ר רוסנובסקי. בנבחרת עוקבים בדאגה גם אחר מצבו של נאתכו. שחקן נוסף ששוחרר היום בטרם פורסם הסגל הוא שרן ייני, זאת לאחר שיחה שהתקיימה בין ד"ר מארק רוסנובסקי לבין רופא קבוצתו ויטסה.

גוטמן שומר למעשה על סגל השוערים שלו, שזומן למשחקים מול אנדורה ווילס בחודש אוגוסט. בהגנה יש רק שינוי אחד, כשאופיר דוידזאדה לא זומן. בקישור לא מופיע מאור בוזגלו הפצוע ובמקומו זומן דור פרץ. בהתקפה זומנו שני שחקנים על חשבון בן שהר (מספר השחקנים בסגל נותרו על כנו כיוון שלדוידזאדה לא זומן מחליף) - עומר דמארי ואחמד עאבד.

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ מול שחקן דינמו קייב מיגל ולוסו. ברני ארדוב
זימון בכורה. דור פרץ/ברני ארדוב

הסגל המלא:

שוערים: אופיר מרציאנו (מוסקרון, בלגיה), גיא חיימוב (עירוני קרית שמונה), ברק לוי (מכבי נתניה)

הגנה: אוראל דגני, אייל משומר (מכבי חיפה), עומרי בן הרוש, טל בן חיים 1, איתן טיבי, אלי דסה, אבי ריקן (מכבי תל אביב), שיר צדק (הפועל באר שבע).

קישור: ערן זהבי, גילי ורמוט, טל בן חיים 2, דור פרץ (מכבי תל אביב), ביברס נאתכו (צסק"א מוסקבה, רוסיה), ניר ביטון (סלטיק, סקוטלנד), בירם כיאל (ברייטון, אנגליה), מאור מליקסון (הפועל באר שבע), רועי קהת (אוסטריה וינה, אוסטריה).

התקפה: תומר חמד (ברייטון, אנגליה), מונס דאבור (גראסהופרס, שוויץ), עומר דמארי (רד בול זלצבורג, אוסטריה), אחמד עאבד (עירוני קרית שמונה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully