וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי של מדריד: ריאל רוצה לשבור את הבצורת, ראמוס ובייל חוזרים

הבלאנקוס ינסו לכבוש לראשונה בקלדרון אחרי שלא עשתה זאת בשלושת ביקוריה האחרונים, רפא בניטס עשוי לפתוח עם שני האסים שהתאושש מפציעות וגם: כל המספרים לקראת הדרבי הגדול

בספרד ערוכים לדרבי הגדול שייערך הערב (21:30, ONE) שבו תארח אתלטיקו מדריד את ריאל מדריד בוויסנטה קלדרון. רפא בניטס יעמוד לראשונה בדרבי על הקווים של ריאל וינסה להוליך את קבוצתו לניצחון ראשון באצטדיון הזה אחרי חמישה ביקורים רצופים שבהם הבלאנקוס לא מצליחים לעשות את זה. בניטס קיבל בחזרה לסגל את סרחיו ראמוס וגארת' בייל, שני שחקני המפתח שהיו פצועים בחודש האחרון וייתכן שאף יפתחו בהרכב.

ב"מארקה" עשו שיתוף פעולה עם חברת הסטטיסטיקות "OPTA" וסיפקו פרטים מעניינים לקראת הדרבי. למשל, ריאל ניצחה בקלדרון יותר דרבים מאשר אתלטיקו (33 ניצחונות לבלאנקוס, 24 ליריבה העירונית, 21 תוצאות תיקו). אתלטיקו גם כבשה פחות מריאל בדרבים הביתיים שלה (120 שערים לעומת 125). מצד שני, היא לא כבשה בקלדרון כבר ארבעה משחקים ברציפות, הרצף הארוך בתולדותיה. השער האחרון שלה באצטדיון הזה נכבש על ידי רונאלדו כמובן, ב-2:2 בעונת 2013/14. מהסגל הנוכחי של ריאל, רק רונאלדו, בנזמה, מרסלו וארבלואה כבשו מול אתלטיקו במשחק ליגה. רונאלדו כבש שמונה שערים בדרבים בליגה, ארבעה מהם בקלדרון.

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד מול סרחיו ראמוס ריאל מדריד. רויטרס
ריאל חייבת אותו כשיר בדרבי. ראמוס מול טורס/רויטרס

רפא בניטס פגש את אתלטיקו שבע פעמים בליגה הספרדית עד היום. המאזן: שלושה ניצחונות, שלושה הפסדים ותיקו. באירופה לעומת זאת, הוא שיחק עם ליברפול ארבע פעמים מול אתלטיקו. המאזן: ניצחון באנפילד, הפסד בקלדרון ושתי תוצאות תיקו. אתלטיקו גם ניצחה את אינטר של בניטס בסופרקאפ האירופי ב-2010. מול דייגו סימאונה, המאזן של מאמן ריאל עומד על שני ניצחונות והפסד.

עבור פרננדו טורס, זה יהיה משחק 200 בליגה הספרדית. הוא רחוק שני שערים מרובן קאנו במקום השישי בטבלת כובשי אתלטיקו בליגה בכל הזמנים. מלבד טורס, רק גבי וקוקה מאתלטיקו וקרבחאל ונאצ'ו מריאל הם מדרידאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully