וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום פגישת הנהלה דחופה: ז'וזה מוריניו עדיין לא מפוטר מצ'לסי

אברמוביץ' מבין כי אם ייפרד מ"המיוחד", לא יהיה עוד שיתוף פעולה עתידי ביניהם ולכן הוא מסרב לקבל החלטה פזיזה. בתקשורת האנגלית תוקפים: "הביקורת שלו גורמת לחוסר מוטיבציה". ואיך קשורה קבוצת הנשים של המועדון?

one

המשבר בצ'לסי הולך ומחריף. אתמול (שבת), אלופת אנגליה ספגה הפסד רביעי העונה, 3:1 משפיל בבית מול סאות'המפטון אחרי שכבר הובילה 0:1. הבלוז עם שמונה נקודות בלבד מ-24 אפשריות והם במקום ה-16 בטבלה. הם ספגו העונה 17 שערים בשמונה מחזורים, שני שערים יותר מאשר ספגו לכל אורך עונתו הראשונה של ז'וזה מוריניו כמנג'ר המועדון בקדנציה הראשונה שלו, ב-2004/05.

על פי הדיווח ב"דיילי מייל", הנהלת צ'לסי נפגשה מיד לאחר ההפסד, אולם בתום הפגישה ולמרות דבריו של מוריניו בסיום המשחק ("לא מתפטר. הם יצטרכו לפטר אותי, את המנג'ר הטוב בתולדות המועדון שלהם"), שנראו כמו התרסה כלפי רומן אברמוביץ' לפטר אותו, הפורטוגלי ישמור על תפקידו, לעת עתה לפחות. למרות השפל החדש, בצ'לסי עדיין מאמינים שמוריניו, שבראיון סיום המשחק פצח במונולוג בן שבע וחצי דקות, יכול להפוך את המצב. על פי הדיווחים, אברמוביץ' רותח על היכולת של צ'לסי, אולם יודע שאם הוא יפטר את מוריניו, זה יהיה הסוף האמיתי ליחסים ביניהם ו"המיוחד" לא ישוב למועדון לסיבוב שלישי, כך שהוא לא רוצה לקבל החלטה מהירה, עליה יתחרט בהמשך.

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. רויטרס
הפנים אומרות הכול. מוריניו/רויטרס

שחקן העבר ג'יימי רדנאפ אמר בתכנית סיכום המחזור באנגליה: "השחקנים הם אלה שיכריעו את גורלו של מוריניו. הם משחקים הרבה מתחת ליכולת האמיתית שלהם ולא עושים כל מה שהם יכולים כדי לעזור לז'וזה, שהוא לא סתם מנג'ר טוב, אלא מנג'ר ענק. השאלה האם הוא יכול להמשיך לייצר קבוצות עבור המועדון, כמו שפרגוסון עשה לאורך השנים? יש להם בעלים עם יד קלה על ההדק. האם לפטר את מוריניו זו החלטה נכונה? לא, אבל השחקנים הם אלה שיקבעו הכול. הוא איבד את השחקנים שלו".

היום אגב, ייערך מחזור הסיום בפרמיירליג לנשים באנגליה, כאשר נשות צ'לסי מגיעות עם יתרון של שתי נקודות על פני נשות מנצ'סטר סיטי ומארחות למשחק האליפות האפשרי את סנדרלנד, הרביעית בטבלה. לצד העימות המתוקשר של מוריניו עם אווה קרניירו, גם האליפות האפשרית של קבוצת הנשים של המועדון מאפשרת לתקשורת האנגלית להצליף עוד קצת במנג'ר.

"צ'לסי רכה בהגנה, חסרה את המנהיגות של ג'ון טרי ומעוכבת בגלל הביקורת הבלתי פוסקת של מוריניו", כתב ג'וני סינגר ב"דיילי מייל", "הטענות של המנג'ר גורמות לחוסר מוטיבציה בקרב חלק מהשחקנים. אדן הזאר ודייגו קוסטה נראים כמו הצל של עצמם". עוד אחד שלא פוגע, ולא לראשונה, הוא רדאמל פלקאו, כאשר ב"מירור" טוענים כי כבר עכשיו הקבוצה החליטה לא להאריך את ההשאלה שלו.

עוד באותו נושא

אנגליה: עוד הפסד לצ'לסי, חמישייה לאגוארו ב-1:6 של מנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה

ברשת מסתלבטים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully