וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי גולדנברג: "הימרנו, וספגנו בצד השני". גיגי יחזור לשער?

4.10.2015 / 8:53

אחרי התבוסה, במכבי פתח תקוה סבורים: בן שמעון אמר שזה המשחק הטוב העונה כדי לא לפגוע בשחקנים. לראשונה העונה: ביקורת על איתמר ניצן. גולדנברג: "אפשר להפסיד, לא ככה"

one

אחרי פתיחת עונה גדולה, מכבי פתח תקוה חוזרת לקרקע. הקבוצה של רן בן שמעון ספגה אמש (שבת) תבוסת 5:2 מהפועל באר שבע, השלימה שני הפסדים רצופים, כשבמחזור הבא היא תפגוש את מכבי תל אביב. בן שמעון הגיע אתמול למשחק במחשבה לנצח את המשחק, וזה גם המסר שהעביר לשחקנים. חלק מהם הודו כי "באנו לשחק פתוח במטרה לנצח, וזה עלה לנו ביוקר בצד השני". חלק מהשחקנים משוכנעים שבן שמעון הבהיר אתמול לאחר המשחק כי זה משחקה הטוב ביותר של הקבוצה על מנת שלא לפגוע בביטחון של השחקנים. "גם אם שיחקנו טוב בשלבים מסוימים במשחק, עדיין ספגנו חמישייה. אסור שדברים כאלה יקרו. ועדיין, אנחנו עם מאזן טוב משחשבנו", אמר אחד מהם.

לראשונה העונה הופנתה ביקורת על איתמר ניצן. בן שמעון תמך בשוער אחרי הטעות הקשה מול בני יהודה, אבל כעת לא מן הנמנע שצחי גיגי יחזור לשער. גיא מלמד שחזר אתמול לסגל שוב לא שותף ונראה כי חל פיחות מסוים במעמדו בהשוואה לעונה שעברה, כשהוא עדיין לא פתח במשחק ליגה.

שוער מכבי פתח תקוה, איתמר ניצן. קובי אליהו
ניצנים של ביקורת. איתמר ניצן/קובי אליהו

"לא חושב שאנחנו מקבלים 'פיק ברכיים' במשחקים נגד באר שבע. באנו ושיחקנו את המשחק שלנו, נרדמנו קצת בדקות הראשונות וספגנו", אמר חגי גולדנברג והודה: "כשאתה מנסה לתקוף את באר שבע הם יודעים לעקוץ חזרה. לקחנו הימור שאנחנו נלך לנצח את המשחק, וספגנו שער בצד השני".

"התוצאה מקפחת, אנחנו לא שווים הפסד של 5:2, אלא הרבה יותר", המשיך המגן. "אנחנו נעבוד על הבעיה בהגנה, לא אמורים לקבל חמישה שערים מאף קבוצה, לא משנה מי זאת. יש לנו משחק קשה אחרי הפגרה מול בית"ר ירושלים. אנחנו עובדים על שתי השיטות, יודעים אותן טוב, עם בחמישה שחקני הגנה לא ספגנו, בארבע שיחקנו יותר טוב, אבל ספגנו היום יותר מדי וזה לא צריך לקרות. כמובן שבאר שבע ומכבי הן הקבוצות הטובות בארץ, נתכונן למכבי ונבוא לשם יותר מוכנים. תמיד מצפים שננצח. נגד מכבי יגידו שאנחנו במבחן, וזה מה שיקרה כל העונה. בשורה התחתונה: כולם אחראים להפסד הזה, אסור לנו להגיע למשחק ככה. אפשר להפסיד, לא ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully