וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו היטר שני העונה לשרצר, יוסטון שמרה על היתרון בווילד קארד

4.10.2015 / 8:41

המגיש של וושינגטון התעלל במטס עם 17 סטרייקאאוטים בניצחון 0:2. האסטרוס ביתרון משחק על האיינג'לס אחרי שהם ניצחו 2:6 באריזונה ולוס אנג'לס רשמה 10:11 משוגע בטקסס

מקס שרצר וושינגטון נשיונאלס. AP
חתם עונה מאכזבת בטעם טוב. שרצר/AP

אחת מאכזבות העונה ב-MLB היא ללא ספק וושינגטון, שהייתה אולי יכולה ללכת עד הסוף אבל אפילו לא תהיה בפלייאוף. הלילה (בין שבת לראשון), הנשיונאלס לפחות התנחמו קצת, כאשר מקס שרצר הזכיר להם כמה הוא טוב. המגיש הפנטסטי רשם את הנו היטר השני שלו העונה, לאחר שהכיש 17 משחקני המטס ב-0:2 של הקבוצה מהבירה. זה היה משחקו האחרון העונה של שרצר, שרשם שיא קריירה של סטרייקאאוטים, לא הוליך אף שחקן ואיבד משחק מושלם רק בגלל טעות שטותית של יונל אסקובר שחקן הבסיס השלישי באינינג השישי. זה הנו היטר השביעי העונה בליגה, השני של שרצר העונה והוא הראשון מאז נולאן ריאן הגדול ב-1973 והחמישי בהיסטוריה בכלל שרושם שני נו-נו באותה עונה. אגב, זה היה המשחק השני של הדאבל הדר, כאשר גם בראשון הנשיונאלס ניצחו, 1:3. ההפסדים הללו גרמו למטס לאבד סופית את יתרון הביתיות ב-NLDS.

עוד הלילה:

* הקרב המשוגע על ה-AL מערב והווילד קארד עומד להיות מוכרע. האיינג'לס היו עם רגל ושלושת-רבעי בחוץ, אבל שמו חמש ריצות באינינג תשיעי מדהים בטקסס וניצחו 10:11. יוסטון שמרה על קור רוח וגברה 2:6 בחוץ על אריזונה וכעת, טקסס מובילה במערב במשחק אחד על האסטרוס, שמובילים במשחק אחד על האיינג'לס בווילד קארד. הלילה, בערב הסיום של העונה הסדירה, הכול יוכרע.

* משחקים נוספים: בולטימור ניצחה 2:9 ו-3:4 את היאנקיז, סן פרנסיסקו גברה 2:3 על קולורדו, קנזס סיטי רשמה 1:5 במינסוטה, מיאמי השיגה 6:7 ו-2:5 בפילדלפיה, סינסינטי יצאה מפיטסבורג עם 1:3, טמפה ביי ניצחה 3:4 את טורונטו, קליבלנד שיתקה את בוסטון עם 0:2, הקאבס שיתקו את מילווקי עם 0:1 בחוץ, הווייט סוקס ניצחו 3:4 את דטרויט, הדודג'רס גברו 1:2 על סן דייגו והמשחק בין אטלנטה לסנט לואיס נדחה.

חוזה אלטובה יוסטון אסטרוס. AP
יוסטון תעמוד בלחץ? אלטובה/AP
  • עוד באותו נושא:
  • מקס שרצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully