וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "בכר ראה מה ברדה שווה. הרוויח בחזרה את הממורמרים"

4.10.2015 / 8:08

בבאר שבע חגגו ניצחון, אבל בעיקר בעיות שנפתרו: וואקמה הממורמר חזר, ברדה המתוסכל כבש וראדי הפך למלך השערים. הקפטן הודה: "אמשיך לקחת ללב. נושא בכר-ברדה יירד מסדר היום"

one

בהפועל באר שבע חששו עד אתמול (שבת) ממשבר שיפקוד את הקבוצה, אם לא תנצח את מכבי פתח תקוה. אחרי ה-2:5 המרשים, השחקנים לא דיברו על הניצחון עצמו, אלא על התועלת שבכר הפיק כתוצאה מהניצחון אמש. "בכר ראה היום מה אליניב ברדה שווה. מעבר לניצחון, היה חשוב שהוא וטוני (וואקמה) כבשו צמדים היום. זה נהדר לקבוצה, ברק הרוויח היום את השחקנים הכי ממורמרים הקבוצה. הם פרקו תסכול של זמן רב".

"אליניב הוא מסוג השחקנים שגם כשלא הולך הוא משפיע ועושה הכל בשביל הקבוצה. הוא ישב בצד זמן רב ולא פגע במאמן אלא חיפש את הדרך הנכונה להוכיח לו שהוא טעה לגביו ואתמול הוא ראה מה הוא שווה", אמר אחד השחקנים הקרובים לחלוץ והוסיף: "הוא וראדי כאלה שאכפת להם, אולי הם לא מביאים תמיד את הברק אבל הם כן מביאים מחויבות ומנהיגות. כולם ירוויחו אם ישתמשו בהם ובשחקנים אחרים כמו וואקמה בצורה נכונה. טוני הוא שחקן שאי אפשר לזלזל בו, ידוע שהוא שחקן של מספרים". בצוות המקצועי לא היו מרוצים מתחילת המחצית השניה, אבל פרט לכך לבכר יש לא מעט סיבות לשמוח. "ראית אתמול הנעת כדור מופלאה. 20 דקות בשניה לא שיחקנו חכם הגיע ה-3:2. מה שחשוב הוא שעשינו מהלכים פשוטים, עם הרבה מסירות לפני השערים. מצד שני, אסור בשביל להגיע להשגים אסור לספוג שני שערים כאלה".

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
מעורר השראה. ברדה/ניב אהרונסון

מהראן ראדי כבש אתמול את שערו הרביעי בכל המסגרות, אחד פחות מהובאן, אבל הפך למלך השערים של הקבוצה בליגה, עם שלושה – אחד יותר מבן שהר. "אני מלך השערים?", תהה ראדי. "בשבילי זה בונוס. מבחינתי הניצחון של הקבוצה והעבודה של השחקנים על המגרש היא מה שחשוב. מגיע שאפו לקהל, הם תומכים בנו גם ברגעים פחות טובים. "זה משחק שני בטרנר, אבל ניצחון ראשון. היה לנו פנצ'ר בשבוע שעבר, אבל לקבוצה כשרונית לוקח זמן להתחבר. היו לנו משחקים טובים, אבל המפתח פה הוא לספוג כמה שפחות".

ראדי המשיך ואמר: "אני יודע מה היכולות שלי, גם הצוות וההנהלה. אני מסוג השחקנים שלא מסתכלים על הדברים השליליים. אלו דברים שמחזקים אותי. התנתקתי ולא חשבתי על המעמד שלי. אני לא חושב שעברתי משחקן רוטציה לשחקן רוטציה, אני מקבל כאן הערכה. במשחק האחרון הופתעתי שלא שיחקתי, גם אחרים הופתעו, אבל בצוות המקצועי יודעים מה אני יכול לתת. זה מתבטא גם בסטטיסטיקה. אין לי צביטה בלב שאני לא במכבי. עשיתי את החישובים האלה לפני המעבר, ציפיתי שמכבי תגיע לצ'מפיונס. עזבתי בלב שלם, ועברתי בלב שלם למועדון שנותן לי אהבה".

גם אליניב ברדה דיבר על מעמדו אצל בכר. "אני תמיד שמח לכבוש, בצמדים ושלשות, אבל להבקיע חמישה שערים נגד פתח תקוה זה לא מובן מאליו", אמר הקפטן. "רצינו מאוד לצאת לפגרה עם הרגשה טובה. אני משתדל לתת את כל כולי, כאילו זה המשחק האחרון שלי. אני נותן הכל כמחליף, מעולם לא התלוננתי או בכיתי. אני שמח שכבשתי, אולי עכשיו הנושא הזה יירד עכשיו מסדר היום. אני טוטאלי לקבוצה, אני לוקח את הדברים ללב ואמשיך כך. אבל ככל שהמשחקים עוברים גם אני מתמקד בהצלחת הקבוצה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע הביסה 2:5 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע אנתוני וואקמה, מהראן ראדי. ניב אהרונסון
הממורמרים חזרו. וואקמה וראדי/ניב אהרונסון

על העובדה שרץ לחבק את שלומי ארבייטמן אחרי השער אמר: "אתם צריכים להבין שיש לנו סגל גדול העונה, שחקנים בכירים מקבלים פחות דקות. שלומי חבר יקר ושחקן חשוב מאוד. כל אחד זמנו יגיע. העונה ארוכה. אנחנו מקווים לרוץ בכל המפעלים, חשוב שכולם יהיו שמחים בשמחת הקבוצה. הפגרה לא הגיעה בזמן, חשוב שנאחל הצלחה לנבחרת ונקווה לחזור מהפגרה. גם אם לא אהיה שם תמיד אתרום".

בכר קיבל לא מעט קרדיט בעקבות הניצחון, בעיקר בשל ההחלטה להורות לשלושת שחקני ההתקפה להיצמד לאמצע ולשחק מול שלושת הבלמים של פתח תקוה. "ראדי והובאן יצאו לשחקני הקו בצורה מושלמת. מליקסון, ברדה וטוני שיחקו בצורה מושלמת בחלק הקדמי", סיכמו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully