וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווהאן: ונוס וויליאמס זכתה בתואר הגדול ביותר שלה זה חמש שנים

האמריקאית הובילה 3:6, 0:3 מול גרבינייה מוגורוסה, שנאלצה לפרוש בשל פציעה בקרסול רגל ימין. בעקבות הזכייה בתואר מסבב הפרמייר 5, תעלה ונוס אל המקום ה-14 בעולם, מוגורוסה למקום החמישי

ונוס וויליאמס טניסאית אמריקאית. Zhong Zhi, GettyImages
תעלה למקום ה-14 בעולם. ונוס/GettyImages, Zhong Zhi

ונוס וויליאמס זכתה היום (שבת) בתואר ה-WTA ה-47 בקריירה שלה. האמריקאית הוותיק הובילה 3:6, 0:3 מול גרבינייה מוגורוסה הספרדייה, שנאלצה לפרוש בשל פציעה בקרסול רגל שמאל. לוונוס התואר מסבב הפרמייר 5 הוא התואר הגדול ביותר בו היא זוכה מזה חמש שנים.

בעקבות הזכייה בתואר, ונוס וויליאמס תעלה מהמקום ה-24 בעולם ל-14, בעוד הספרדייה הצעירה תטפס עד למקום החמישי מהמקום השמיני, בו היא נמצאת כרגע. למוגורוסה זו תהיה הופעה ראשונה בטופ 5 העולמי. "זה יום עצוב, אני מצטערת שנאלצתי לפרוש, אבל היה לי שבוע מדהים כאן בווהאן", אמרה מוגורוסה בסיום, "הרגשתי הרבה תמיכה מהקהל וזה היה נהדר. אני רוצה לברך את ונוס, היא תמיד שחקנית קשה מאוד והיה לה שבוע נהדר. אני בטוחה שנשחק אחת נגד השנייה שוב בקרוב". ונוס עצמה אמרה: "ברכות לגרבינייה שהגיעה לגמר. אני יודעת שהיה לך משחק קשה אתמול, זה לא קל כשאת לא במיטבך, ואני מניחה שלא היה לי שום סיכוי אם היית מרגישה טוב".

נאו היבינו היפני בת ה-20 (117 בעולם) זכתה בטורניר טשקנט לאחר שניצחה בגמר 2:6, 2:6 את דונה וקיץ' הקרואטית (137).

גרבינייה מוגורוסה טניסאית ספרדייה. Zhong Zhi, GettyImages
נאלצה לפרוש בשל פציעה. מוגורוסה/GettyImages, Zhong Zhi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully