וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: מנסים להביא את נייט האפמן לישראל, בכפוף למצבו

3.10.2015 / 14:09

אחרי ששחקן העבר חשף שהוא חולה בסרטן, בקבוצה מסרו שהם בקשר רציף עמו ומנסים להביאו ארצה. הקבוצה מתכוננת למפגש מול מילאנו במדיסון סקוור גארדן (א', 19:00, ערוץ 5). גודס: "עדיין יש הרבה דברים לשפר, אבל מרוצים מהאווירה"

צילום מסך

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב מתאמנים בניו יורק
צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ממשיכה במסעה בארצות הברית. אחרי שבלילה שבין חמישי לישי הצהובים פתחו את מסע המשחקים עם ניצחון 79:85 מול ארמני מילאנו ביונייטד סנטר בשיקגו, מחר (ראשון) מחזיקת הגביע תפגוש שוב את הקבוצה האיטלקית, הפעם במדיסון סקוור גארדן בניו יורק בשעה 19:00 שעון ישראל (ערוץ הספורט).

אחרי שגם זכתה בגביע ווינר, בשורות הקבוצה נמשכת האווירה החיובית. היום מכביתל אביב קיימה אימון ראשון בניו יורק בברוך קולג', והמאמן גיא גודס אמר בסיומו: "אני בהחלט מרוצה מקצב ההתקדמות שלנו, אבל עדיין יש הרבה דברים לשפר. אנחנו מאוד מרוצים מהאווירה כאן, יש אנרגיות טובות והאירוח מצוין".

מכבי תל אביב אישרה היום שהקבוצה ממשיכה בניסיונותיה לעזור לנייט האפמן. שחקן העבר של הקבוצה חשף השבוע שהוא חולה בסרטן סופני. מכבי תל אביב הבהירה שהמועדון בקשר רציף איתו, ונעשים ניסיונות להביא אותו ארצה, הכל בכפוף למצבו הבריאותי.

כמו כן, בדומה למשחק בשיקגו, גם מחר בניו יורק יערכו שתי הקבוצות טקסים במהלך המשחק ויכבדו כמה משחקני העבר הגדולים שלהן. מהצד של מכבי יגיעו ארל וויליאמס, דרק שארפ ודייויד בלו.

הכנה: 79:85 למכבי תל אביב על מילאנו בשיקגו, רנדל ואמבקווה בלטו

גודס: המשחק מול מילאנו היה טוב, מרוצה מקצב ההשתלבות של סמית' ולנדסברג

גיא גודס, מאמן מכבי תל אביב. מתוך חשבון האינסטגרם של מכבי תל אביב, צילום מסך
מתכוננים. גודס/צילום מסך, מתוך חשבון האינסטגרם של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully