וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד: חאמס פצוע, "מוטיבציה מיוחדת" לקולצ'ונרוס

אחרי שנתיים וחצי ללא ניצחון ליגה על אתלטיקו, ריאל תקווה לשבור את הנאחס בקלדרון (ראשון, 21:30, ערוץ one), אך תיאלץ להסתדר בלי חאמס, בייל חוזר. טורס יכבוש במשחקו ה-200 בליגה?

עריכה: מרום שפיצר

אם ריאל מדריד מרגישה שזו כבר תקופה ארוכה מדי שהיא לא שולטת בספרד, אפשר להניח שהתסכול שלה גדול יותר מהעובדה שאפילו במדריד עצמה היא לא מצליחה להיות דומיננטית כפי שהתרגלה בעבר. כבר שנתיים וחצי עברו מאז הפעם האחרונה שריאל ניצחה משחק ליגה נגד היריבה העירונית אתלטיקו, ומחר (ראשון) הבלאנקוס שוב פוגשים לדרבי את הקולצ'ונרוס (21:30, ערוץ one) למשחק שמעבר ליוקרה, הוא גם קריטי למאבקי הצמרת.

דניאל קרבחאל ריאל מדריד מול ארדה טוראן אתלטיקו מדריד. AP
נדלקים במפגש העירוני. המדרידאים/AP

מאז שהניצחון שלהם בגמר הגביע ב-2013 שם קץ ל-14 שנים רצופות ואומללות ללא ניצחון על הבלאנקוס, אתלטיקו השתלטה על העיר. בעשר הפעמים האחרונות שהקבוצות נפגשו בליגה, בסופר קאפ ובגביע - הקבוצה של דייגו סימאונה רשמה חמישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים. כמובן שבתווך היה הניצחון הגדול של ריאל בגמר הצ'מפיונס, אבל רונאלדו וחבריו גם זוכרים את ההשפלה 4:0 בוויסנטה קלדרון בשנה שעברה.

רפא בניטס, בדרבי הראשון שלו, יהיה המאמן השלישי של ריאל מדריד שדייגו סימאונה פוגש. לצערו של בניטס, הוא שוב ייאלץ להסתדר בלי חאמס רודריגס הפצוע. בריאל האמינו שהקולומביאני יהיה כשיר למשחק, אבל הקשר יחמיץ גם את המשחקים של נבחרתו עקב הפציעה בירך השמאלית. דנילו ופפה עדיין לא התאמנו, בעוד גארת' בייל וסרחיו ראמוס ערכו אימון מלא.

בניטס אמר במסיבת העיתונאים: "דרבי צריך לנצח - בדרך כזו או אחרת. ברור לי שאתלטיקו קבוצה גדולה, קבוצה מאומנת שעושה דברים יפים בשנים האחרונות. זה יהיה משחק של אופי ותשוקה, אני יודע בדיוק איך נראים המשחקים האלה. את הפרמיה הראשונה שלי כשחקן קיבלתי אחרי תיקו בדרבי נגד אתלטיקו - שתי מטבעות של 25 פסטות".

אתלטיקו כבר ספגה העונה שני הפסדים, בפתיחה הכי רעה שלה תחת דייגו סימאונה, אבך חואנפראן טוען: "תמיד יש לנו מוטיבציה מיוחדת לפני דרבים. כמו תמיד, אנחנו רוצים לנצח, ולנצח, ולנצח, ולנצח. אני מאמין שיהיה משחק מצוין".

אם ישחק, זה יהיה משחקו ה-200 של פרננדו טורס בליגה. טורס ערך את הופעת הבכורה שלו באתלטיקו ב-2002 מול ברצלונה של ואן חאל, ושבועיים אחרי זה כבש את השער הראשון שלו בבית מול אוהדי הקבוצה מול סביליה. כעת, 13 שנה אחרי, הוא מחפש את שערו ה-100 בקבוצת נעוריו.

עוד באותו נושא

חידת רפא: בריאל מדריד עדיין תוהים על קנקנו של רפא בניטס

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו נוגח מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
יותר מדי זמן בלי ניצחון בדרבי. ריאל/רויטרס

מספרי המשחק:

* ריאל ניצחה בקלדרון יותר דרבים מאשר אתלטיקו: 24 ניצחונות לאתלטיקו, 21 תיקו ו-33 ניצחונות לריאל.

* ריאל מדריד לא כבשה בארבעת משחקיה האחרונים בקלדרון. היא לא ניצחה בקלדרון בחמשת משחקיה האחרונים.

* המאזן של רפא בניטס כמאמן מול אתלטיקו: 3 ניצחונות, 1 תיקו, 3 הפסדים. המאזן של בניטס מול סימאונה (כשחקן): שני ניצחונות והפסד.

* מהסגל הנוכחי של ריאל: רק כריסטיאנו, בנזמה, מרסלו וארבלואה כבשו מול אתלטיקו בליגה.

* זה יהיה משחקו ה-200 של פרננדו טורס בליגה. זה יהיה משחקו הראשון של כריסטיאנו רונאלדו ככובש המצטיין של ריאל מדריד בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully