וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן ייכלל בסגל של באיירן מינכן למשחק נגד דורטמונד?

ההולנדי הפצוע עדיין לא חזר לאימונים מלאים, אבל פפ סירב לפסול את האפשרות שהוא ישותף ורק אמר: "לא יודע אם הוא יוכל לשחק". על היריבה: "השחקנים שלי יודעים כמה היא טובה"

עריכה: מרום שפיצר

האם אריאן רובן יוכל לשחק עם באיירן מינכן נגד בורוסיה דורטמונד ביום ראשון, במסגרת המחזור השמיני בליגה הגרמנית? שחקן הכנף המחונן נפצע במהלך המשחק של נבחרת הולנד נגד נבחרת איסלנד בחודש שעבר. הוא עדיין לא חזר להתאמן, אבל פפ גווארדיולה סירב לפסול את האפשרות הוא ייכלל בסגל למשחק באליאנץ ארנה ביום ראשון. המאמן הספרדי אמרר: "הוא לא התאמן איתנו וכמובן שאני עוד צריך לראות אותו. האם הוא יוכל לשחק? אני עדיין לא יודע".

יש לומר שבאיירן הסתדרה היטב גם בלי ההולנדי בשבועות האחרונים והיא ניצחה בכל 10 המשחקים הרשמיים האחרונים שלה, כולל חמישיות נגד וולפסבורג ומול דינמו זאגרב בתוך שמונה ימים. דוגלאס קוסטה התאקלם בצורה מופלאה והצליח להשכיח גם את חסרונו הארוך של פרנק ריברי, וגם קינגסלי קומאן הצעיר תרם את חלקו לשורת ההצלחות האחרונות.

גווארדיולה גם החמיא ליריבה, אותה הוא והקבוצה שלו מקדימים בארבע נקודות: "דורטמונד משחקת טוב מאוד העונה. מדובר בקבוצה מצוינת והשחקנים שלי יודעים כמה היא טובה. תומאס טוכל והשחקנים שלו נהנים להחזיק הרבה בכדור, דורטמונד אוהבת לשלוט במשחק".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
יגדיל את הפער בפסגה? פפ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully