וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "המשחק מול מילאנו היה טוב מבחינתנו, אבל יש הרבה דברים לשפר"

2.10.2015 / 19:02

מכבי תל אביב עזבה את שיקגו, בדרך למשחק נוסף נגד מילאנו ביום ראשון, הפעם בניו יורק. המאמן מרוצה מקצב ההשתלבות של סמית' ולנדסברג. דראגן בנדר מעורר עניין בארצות הברית: "ידעתי שאני מסוגל לשחק"

שחקני מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לאחר שניצחה את מילאנו 79:85, מכבי תל אביב המריאה הערב (שישי) משיקגו לניו יורק, לקראת המשחק השני בין הבקבוצות, ביום ראשון ב-19:00 שעון ישראל, במדיסון סקוור גארדן. ראשי הצהובים יצרו קשר עם לא מעט משחקני עבר של הקבוצה, כשדייויד בלו נראה נרגש לפגוש את אנשי הקבוצה.

גיא גודס סיכם את המשחק מול מילאנו: "היה משחק טוב מבחינתנו, שיחקנו עם הרבה אנרגיות. אני בהחלט מרוצה מקצב ההתקדמות שלנו, אבל עדיין יש הרבה דברים לשפר. לדווין (סמית') היו כאבים ברגל אז החלטנו לתת לו מנוחה. סילבן (לנדסברג) בסדר גמור, הוא מתקדם יפה. אנחנו מאוד מרוצים מהאווירה כאן, יש אנרגיות טובות והאירוח מצוין".

ויטור פבראני ממשיך לקבל טיפולים בברכו וסובל מכאבים, כרגע הוא נמצא בספק גם למשחק השני מול מילאנו. בצוות המקצועי נמשכת הבדיקה לגבי מספר אופציות לחיזוק מצבת הגבוהים.

מי שמושך תשומת לב במסע של מכבי תל אביב בארצות הברית הוא דראגן בנדר, שאמר בין השאר בראיון לתקשורת האמריקאית על מצבו: "ידיעתי שאני מסוגל לשחק כדורסל, כשהגעתי למכבי ניסיתי לעשות את הכי טוב בכל יום כדי להוכיח לכולם שאני יכול לשחק ולהרוויח את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully