וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הפיקוח של פיפ"א קיימה פגישת עבודה, עיני: "נמשיך לעבוד באופן צמוד"

הוועדה שהוקמת בעקבות הדרישה הפלסטינית להשעות את ישראל מפעילות התכנסה בתל אביב, יושב ראש ההתאחדות: "מקווה שנוכל למצוא פתרונות ארוכי טווח". נושא המועדונים הישראלים מעבר לקו הירוק יעלה לדיון בשבועות הקרובים

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני עם ג'יבריל רג'וב ונציג פיפ"א טוקיו סקסוול. פיפ"א,
מימין: רג'וב, סקסוול ועיני/פיפ"א

ועדת הפיקוח של פיפ"א לנושא הישראלי-פלסטיני התכנסה היום (שישי) לישיבת עבודה ראשונה בתל אביב. בפגישה השתתפו היושב ראש טוקיו סקסוול, וראשי ההתאחדויות המקומיות לכדורגל, עופר עיני וג'יבריל רג'וב.

הוועדה החליטה לפתח מנגון בר קיימא שיקל על הסוגיות שמטרידות את שני הצדדים, ובראשן המעבר החופשי של שחקני הכדורגל הפלסטינים. סוגיית חמשת המועדונים מהשטחים תידון בפגישה הבאה של הוועדה, שתתקיים ברמאללה ולא יאוחר מ-30 בנובמבר.

הרכב הוועדה נקבע אף הוא, ויהיו חברים בה, מטעם ההתאחדות הישראלית, המנכ"ל רתם קמר והיועץ המשפטי אפרים ברק. גם חואן אנחל נפוט, נשיא קונמבול, ההתאחדות של צפון ומרכז אמריקה, וויקטור מונטגליאני, נשיא ההתאחדות הקנדית, ייקחו בה חלק.

הוועדה התכנסה בעקבות החלטת פיפ"א במהלך הקונגרס האחרון של הארגון בחודש מאי, כפשרה שמנעה את העלאת הדרישה הפלסטינית להדיח את ישראל להצבעה. בפגישה היום נכחו גם שני משקיפים, מריוס לפקריטיס מאופ"א וסנייבן בלסינגאם מ-AFC, ההתאחדות האסייתית.

"נמשיך לעבוד באופן צמוד לטובת הכדורגל", אמר בסיום הפגישה עופר עיני, "בסיומו של התהליך, אני מקווה שנוכל למצוא פתרונות ארוכי טווח לכל הבעיות והאתגרים".

סקסוול אמר: "נותרתי בטוח משום שיש כוונה טובה ומחויבות אמיתית של כל הצדדים. עם זאת, הנושאים שאנחנו מתמודדים איתם רחבים יותר מכדורגל, ונזדקק למיטב המוחות כדי להמשיך במאמצים הבלתי פוסקים למצוא פתרונות יצירתיים. שתי ההתאחדויות מחויבות לפיתוח הכדורגל באזור".

ג'יבריל רג'וב הוסיף: "לספורט, ובמיוחד לכדורגל, יש שפה עולמית אחת. אני רוצה שתהיה לשפה הזו השפעה בונה וחיובית על שתי ההתאחדויות והמדינות".

  • עוד באותו נושא:
  • עופר עיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully