וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאר, פלאיני ודה בראונה בסגל בלגיה לקראת אנדורה וישראל

המאמן מארק וילמוטס זימן 24 שחקנים לצמד המשחקים שיסיים את קמפיין המוקדמות. בנטקה הפצוע ומיראלס בחוץ. לוקאקו, נאינגולן, ויטסל, וקומפני בפנים. הבלגים יעפילו אם ינצחו את אנדורה

עריכה: מרום שפיצר

קמפיין מוקדמות יורו 2016 בצרפת יגיעו לשיא בשבוע הקרוב כשכל הנבחרות יקיימו את שני המשחקים האחרונים בשלב הבתים של המוקדמות. כזכור, שתי הראשונות בכל בית יעלו באופן אוטומטי לטורניר כשהשלישית הטובה ביותר תצטרף אליהן ושאר הקבוצות שיסיימו במקום השלישי יעלו לשלב הפלייאוף.

יריבת ישראל במחזור הסיום, נבחרת בלגיה, פירסמה היום (שישי) את סגל השחקנים שלה לקראת המשחק מול החבורה של גוטמן ביום שלישי הבא ומול אנדורה ביום שבת הבאה.

אדן הזאר, קשר נבחרת בלגיה. AP
כצפוי, הוא בסגל. הזאר/AP

הסגל כולל 24 שחקנים והמאמן, מארק וילמוטס, הזמין את רוב התותחים הכבדים שעומדים לרשותו, למרות העובדה שהמקום שלו בטורניר כמעט מובטח. הבלגים לא צפויים להתקשות מול אנדורה הקיקיונית ואמורים לעלות לטורניר כבר ביום שבת.

בסגל נכללים רוב השמות הגדולים כמו אדן הזאר מצ'לסי, מרואן פלאייני ממנצ'סטר יונייטד וקווין דה בראונה ממנצ'סטר סיטי. גם ראדג'ה נאינגולן, רומולו לוקאקו ואקסל ויטסל זומנו כשהשמות הגדולים היחידים שלא יהיו בסגל הם כריסטיאן בנטקה הפצוע וקווין מיראלס.

בישראל ימשיכו לקוות שההעפלה הצפויה של הבלגים לטורניר כבר ביום שבת תגרום להם להגיע זחוחים למשחק הסיום ואולי אף לעלות בהרכב משני, מה שאולי יאפשר לחניכים של גוטמן לקחת נקודות חשובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully